"Liam'ın böyle bir şey yapacağını sanmıyorum." dedi Zayn.
"Şüpheli tavırlar sergiliyor diyordun." dedi Beth ve Zayn ona baktı.
"Bu o yaralanmadan önceydi. Liam, neden kendisini yaralasın?" diye sordu Zayn.
"Tabiki de dikkat çekmemek için." dedi Beth ve Zayn mantıklı konuşuyordu. "Liam'ın yanına gidip, onunla konuş ama bir şeyler bildiğimizi ima etme."
"Liam nerede?"
"Taburcu olmuştu. Evinde büyük ihtimalle. " dedi Beth ve Zayn'in morali bozulmuştu. Onu suçlamak istemiyordu ama onun suçlu çıkmasını da hiç istemiyordu.
"Tamam, ona gidiyorum." dedi Zayn ve Beth onun omzuna vurdu.
"Liam'a değer verdiğini biliyorum ama onu sorgulamazsak adalet işlemez."
"Biliyorum." dedi Zayn ve yola koyulduğunda süreci düşündü. Liam'ın bir adam tutarak odadan raporu çaldırması olasıydı ama Zayn Liam'ın masum olduğunu düşünüyordu, hiç değilse ona inanıyordu.
#
Zayn, Liam'ın kapısını çaldığında kapıyı Louis açtığında onu gördüğüne şaşırmamıştı.
"Zayn!" dedi Louis ve tatlı bir şekilde sırıttı.
"Louis, çocuk hastaneden yeni taburcu oldu hemen seks düşünmüyorsundur umarım." dedi Zayn ve Louis gözlerini devirdi.
"Tabiki de hayır, geçmiş olsuna geldim." dedi Louis sırıtarak ve Zayn'i içeri aldı. "Sen Liam'ın evine gelir miydin?"
"En son yılbaşı partisinde gelmiştim." dedi Zayn ve Louis o çılgın yılbaşı partisini düşündüğünde güldü. Zayn'in son çılgın günleriydi.
"Bizim Liam ile yatmaya başladığımız parti." dedi Louis ve sırıttı Zayn de ona bakıp güldü. "Liam içeride."
"Pekala." dedi Zayn ve Liam'ın odasına girdiğinde Liam kitap okuyordu. "Geçmiş olsun."
"Zaynie!" dedi Liam ve Zayn gözlerini devirdi. "Pekala lakap sevmezdin."
"Evet, sevmiyorum." dedi Zayn ve içeri girdi. "Nasılsın?"
"İdare eder." dedi Liam. "Tüm gün yataktan çıkamıyorum."
"Kulağa can sıkıcı geliyor." dedi Zayn ve Liam güldü.
"Senin benim nasıl olduğumu sorman daha kulağa sıkıcı geliyor." dedi Liam ve güldüler. Zayn bir sandalye çekip karşısına geçti.
"Seninle bir şey konuşmam lazım."
"Evet?"
"İki hafta önce kontrol odasında bulundun mu?"
"Hatırlamıyorum." diye sordu Liam. "Yani gitmişimdir elbette."
"Beth kayıtları silenin sen olduğunu düşünüyor. Çünkü kayıtlar iki haftadır siliniyor ve iki hafta önce odaya iki kişi girmiş. Sen ve Niall." dedi Zayn. "Niall'ın işi bu ama sen?"
"Zaynie ben öyle bir şey yapmadım." dedi Liam endişeyle. "Neden öyle bir şey yapayım? Kayıtları çalan bensem neden kendimi makasla yaralatıyım."
"Bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama sana inanıyorum." dedi Zayn ve Liam şaşırmıştı.
"Sen bana inanır mıydın?" dedi Liam ve Zayn güldü.
"Kapa çeneni." dedi Zayn ve o sırada telefon çalma sesini duyduktan sonra ikisi de sesin geldiği tarafa baktı.
"İlaçlarını getirmiştim." dedi Louis ve sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Policeman Bird.
FanfictionLouis Tomlinson, çok başarılı bir muhbir ve ajan. Harry Styles ise kendi halinde bir vatandaş. Harry bir gün ülkenin en çok aranan suçlusu Alfonso Luca tarafından kaçırılınca Louis ile hayatları kesişir. Yalnız tek bir sorun vardır; Harry, Louis'in...