Bölüm 31

127 7 5
                                    

    Kurtulmuştuk. Deren hanım başta olmak üzere ekip bizi almaya gelmişti.
    Deren hanımla annem el sıkıştılar. Deren hanım:

-Helikoptere gelin. Anlatacaklarım var. Oldukça mutlu görünüyordu.

     Hep beraber helikoptere bindik. Deren hanımın ekibinden daha önce HKM'de hiç görmediğim bir çocuk konuşmaya başladı.

-İnci hanım. Galiba çözümü bulduk. Annem bir süre olduğu yerde kalakaldı.
-Nasıl? Virüs çözülecek mi? Çocuk gururlu bir şekilde kafa salladı.
-Bir formül geliştirdik ama yan etkisi olmasından korkuyoruz. Bunu bir dönüştürücüyü yakalayarak deneyelim diyorum. Siz ne dersiniz? Annem düşünceli bir şekilde:
-Yan etkisi ne? Diye sordu. Çocuk sakince:
-Denediğimizden en az iki saat sonra etkisini iyi yönde göstermeli. Dönüştürücünün üzerindeki yaralar eski haline dönecek. Görünümü git gide eskisi gibi olacak. Beklediğim şekilde ilerlerse ilk bir saat hücrelerin yenilenmesi. Sonrasında ise hafıza gelecek. Eski anılar... Ailesi... Hayatı. Bu da sonraki bir saatte, yani toplam iki saatte tamamlanacak ama dediğim gibi süre uzayabilir. Bu tamamen dönüştürücünün ne zaman virüs kaptığına bağlı. Çocuk bir süre sustu. Sonra devam etti. Yan etkisi ise. Dönüştürücü daha da güçlenebilir. Bunu oldukça güvende olacağımız bir ortamda yapmalıyız. Bana kalırsa HKM halkına bunu duyurmayalım. Annem kafa salladı.
-Bence de. İlk önce dönüştürücü bulalım. HKM laboratuvarında tuttuğumuza ne oldu?
-İnci hanım. Eğer yan etki işlerse laboratuvardaki çok güçlü kalır. Bence... Eğer mümkünse... Yeni dönüşen bir çocuk bulalım. Doğruydu. Benden sonra götüren olmadıysa en son ben midesiz götürmüştüm ve yan etki işlerse gerçekten onu tutmak zor olurdu. Söze girdim.
-Annem de dahil olmak üzere hepiniz HKM'ye gidin ve ortamı hazırlayın. Laboratuvarda siz hariç kimse kalmasın. Biraz düşündükten sonra. Bunu bilen kimler var? Diye sordum.
-Asya hanım aslında oradaki tüm hemşireler biliyor. Bunu beraber geliştirdik.
-Bu çok iyi olmadı.
-Merak etmeyin. Annenizin koyduğu kurala göre izin çıkmadan halka bir şey söyleyemiyoruz. Herhangi birinin söyleyeceğini sanmıyorum. Yoksa HKM ile ilişkileri kesilir.
-Öyleyse işe yarayacak herkes orada kalsın. Ben HKM'ye yakın bir yerde ineyim. Midesiz için çevreye bakınırım. Bulduğumda HKM'ye gelirim. Siz oradaki işleri o zamana kadar halledin. Direkt işe koyuluruz. Nasıl fikir?

Herkes onayladıktan sonra sessizlik içinde yolumuza devam ettik.
Yukarıdan her şey ilk bakışta normal gibi görünsede, şehir tam anlamıyla mahvolmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SALGIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin