Bu Arada Polis Departmanı...
Dave panodaki resimleri inceliyordu. Main Sokağının resimleri hiç bu kadar korkunç değildi. Hiç kimse olaya bir anlam veremiyordu. Ne parmak izi, ne bir saç teli ayak izi veya tanıklar da yoktu. Ellerindeki tek şey adam 5 kez bıçaklanmıştı. Normal bi bıçakla da değil, sanki rituellerde kullanılar o tuhaf şekilli işlemeli bıçaklardandı. Herneyse...
Arkasından daha yaşlı ve kıdemli olan Mike geldi, "Çıkmaz sokak, ha?" dedi.
"Kesinlikle. Hiçbir şey yok. Sanırım bu da çözülemeyen suçlar arasına girecek."
"Bence de, herneyse ben şurda biraz kestiricem, sende istediğini yap."
"Tamam." dedi Dave ve binanın arka kapısından çıktı. Çok tuhaf, biri onu izliyor gibiydi.
Polis departmanının yanındaki kafeye gitti ve bir milkshake le dışarı çıktı. Arka kapının olduğu ara sokağa girdi. Biraz yürüdükten sonra arkasında bir el hissetti.
"Polis memuru Dave Lenth?" dedi 15 yaşlarında bir kız. Dizinin altına kadar gelen deri botları simsiyah deri ceketi, deri eldivenleri, kedi yırtmış gibi olan siyah bir t shirt ü ve boynunun yarısını kaplayan bir sarmaşık dövmesi vardı.
"Benim adım Ivy. Size söylemem gereken çok önemli bir şey var." dedi ve korkunç bir şekilde gülümsedi.
O anda Mike arka kapıyı açıp "Hey, küçük fahişeyle sonra ilgilenirsin. Main de yine bir cinayet olmuş"diye onlara ruhsuz bir şekilde bağırdı.
Main Sokağı
Jason ve John dehşetle kediler tarafından lime lime edilmiş cesede baktı. John dehşet içinde olup biteni ve polisleri incelerken Jason ise sadece John a bakıyordu. Saat 3:00'dü.
John yolun karşısından Madison' ı gördü. Madison'a el salladı ve Madison yanlarına gitti. "Yine mi ceset" dedi sıkılmış gibi.
"Beğenemedin mi dsffg herneyse bu seferkini kediler parçalamış." dedi John.
"Ne kadar iğrençsin dsfdsg hemen daireme çıkmam lazım, Ozzy açlıktan ölüyodur. Sonra görüşürüz." dedi ve çantasından anahtarları çıkartarak apartmana girdi. Merdivenlerden çıkıyordu ki bir tane ampul kafasında patladı. Ve sonra hepsi söndü ama tekrar geri geldiler. Madison ışıklar açıldığında birinin hemen önünde olduğuna yemin edebilirdi.
Vakit kaybetmeden dairesine girdi. Işığı açtı. Hem yürüyüp hem de çantasına anahtarları koymaya çalışırken mutfağa yöneldi.
"Güzel kedi." dedi kanepede oturan biri.
Madison bir anda bağırdı ve "Sende kimsin ve evimde ne işin var?!" dedi kızgınca.
Kanepede oturan kadın "Lilith. İnsanlar bana böyle der. Ben şu aşağıdaki olayı yapanım." dedi ve pencereye yöneldi. "Nasıl, sevdin mi?"
"Sen m-manyak mısın?! H-hemen evimden çık yoksa polise seslenirim."
"Ah siz insanlar... asla resmin bütününü göremiyorsunuz. Sana birşey söyliyim kızım." dedi ve bir anda Madison'ın arkasında kulağının dibinde belirdi ve fısıldayarak "Hepiniz öldünüz."
Kız bir anda kayboldu ve derin bir sessizlik çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Main Sokağı Cinayeti
Misterio / SuspensoMadison bilmeden bir cinayete tanık olmuştur ve dünyadaki en büyük şizofren suçluların olduğu ve onları durdurmak zorunda olduğu bir hayata başlar.