κεφάλαιο 17

3K 114 4
                                    

Ξυπνησα πολύ νωρίς, για τα δεδομένα μου ( το ρολόι έδειχνε 4.50 π.μ). Σηκώθηκα, και πήγα να κάνω μπάνιο. Επειτα, ντύθηκα και κατέβηκα να φτιαξω πρωινό.

Μετά, έβαλα την τσάντα του σχολείου στο αμάξι, πήρα τα κλειδιά και έφυγα

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Μετά, έβαλα την τσάντα του σχολείου στο αμάξι, πήρα τα κλειδιά και έφυγα. Ηθελα να πάω μια βόλτα να καθαρισω το μυαλό μου. Εφτασα στην παραλία.

Η θάλασσα ηταν αγριεμενη

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Η θάλασσα ηταν αγριεμενη. Κάθησα στην αμμουδιά, και σκεφτόμουν. Είχα τεράστιο άγχος για την συζήτηση μου με την Μάνια. Δεν ήξερα τι θα μου έλεγε... Εγκλωβισμένη στις σκέψεις μου, δεν κατάλαβα οτι είχα μόλις 5 λεπτα ώστε να συναντηθω με την Μάνια! Μπήκα γρήγορα στο αμάξι και έφτασα στο σχολείο. Είδα την Μάνια και μπήκε στο αμάξι στην θέση του συνοδηγού.
- βάλε μπρος. Μου είπε ενω έβαζε την ζώνη της
- που πάμε;
- σκασε και ξεκινά!
Πήγαμε σε ενα έρημο μέρος. Δεν είχε σπίτια, μόνο στάβλους και θερμοκήπια
- αν θες να με σκοτώσεις μπορούσες και στο σπίτι μου... Της είπα ειρωνικά
- σιγά μην πήγαινα φυλακή για ένα κοριτσάκι σαν εσένα...
Βγήκαμε απο το αμάξι, και με πήγε λίγο πιο κάτω. Εκεί ήταν ο Κρις.
- Τι γίνεται εδώ;! Είπα θυμωμένα
- πρεπει να με ακουσεις... Είπε ο Κρις.
- απο ποτε έγινες η βοηθός του;! Είπα κοιτώντας την Μάνια
- μπορείς να σκασεις και να Μέ ακουσεις;!

Οχι ότι φοβήθηκα την Μάνια, αλλά σταμάτησα να μιλάω.
- Άκου.. Είδα πως εσύ και ο Χάρι ησασταν πολύ κοντά. Ετσι είπα στην Μάνια να παραστήσουμε το ζευγαρι... Δεν τρέχει κάτι μεταξυ μας... Και το ξέρω πως και εσύ με τον Χάρι, κάνετε το ζευγαρι για να ζηλέψουμε...
- πρώτον, με τον Χάρι είμαστε πραγματικό ζευγαρι, και δευτερον το φιλί τι ήταν; αφού δεν ξέρατε οτι σας είδαμε!
- Ώπα...είστε μαζί στα αλήθεια;! Είπε η Μάνια έκπληκτη
- μας είδατε και οι δυο;! Συνέχισε ο Κρις
- ναι, και ναι. Και για να ακούσω την δικαιολογία σας... Είπα με ύφος
- κοιτά... Ηταν ενα λάθος...ηταν ψυχολογικά φορτισμένη η Μάνια και... Ενώ έλεγε ο Κρις τον διεκοψα
- άκουσε με λίγο! Αν δεν ήθελες μπορούσες να την σταματήσεις! Δεν σε είχε δεμένο! Οκ, δεν μου πέφτει λόγος αλλά μην ακούω βλακειες! Λοιπον... Εγώ με τον Χάρι ζούμε την ζωουλα μας, κάντε και εσείς την δική σας! Και αν ξανα τολμησετε να με ξανά ενοχλησετε ΒΡΗΤΕ ΛΑΓΟΥΜΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΗΤΕ!

  You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ