Ξυπνησα. Δίπλα μου ήταν ένα σημείωμα.
Καλημέρα μικρό μου!
Πήγαινε στην κουζίνα! Εγώ έχω πάει μια βόλτα. Εσύ κάτσε και ετοιμάσου με την ησυχία σου! ❤
See you later queen!
Υ.Γ.: Πήγα εγώ την μικρή στην φίλη της.
Χαμογέλασα αυθόρμητα. Κατέβηκα στην κουζίνα και είδα ένα πλούσιο πρωινό! Πόσο γλυκός...
👄: θα το φας το κεφάλι σου!
Σκασε... Θέλω να χαρώ την στιγμη!!
Αφού έφαγα πήγα να ετοιμαστω. Είπα να βάλω κάτι πιο όμορφο σήμερα λόγω της ημέρας.Αχ αυτή η μέρα... Επι 5 χρόνια είμαι μόνη στα γενέθλια μου. Δεν έχω φίλους ώστε να κάνω πάρτυ... Μονο την λιν και τον Λούκα έχω που κάθε χρόνο φέρνουν πίτσες και βλέπουμε ταινία. Απο μικρή, στην οικογένεια μου, ποτε δεν γιορταζαμε τα γενέθλια. Ετσι έμαθα να ζω αυτή την μέρα χωρίς τουρτες και χορό.
Τέλος πάντων φόρεσα αυτά.Συνάντησα τον Χάρι στο πάρκο.
- Καλημέρα μικρό!
- καλημέρα!!! Τι έγινε;
- θα πάμε για ψώνια!!
- το ψυγείο είναι γεμάτο... Τι θες να πάρεις;
- τι ακούν τα αυτακια μου... Εννοώ ρούχα, παπούτσια... Τέτοια!
-ααα τέλεια! Τι θα πάρεις;
- εμ... Για εσένα θα ψωνισουμε!
- Χαρι δεν έχω λεφτά για να τα σπαταλισω σε μπ....
- σσσσ!! Θα σου τα κάνω δώρο!
- Χαρι όχι δ...
- σκασε και προχωρά πριν κάνω κάτι που δεν σου αρέσει...
- δεν θα με γαργαλισεις μπροστά στον κοσμο...
- δεν τολμαω;; με ρώτησε ενώ ερχόταν πιο κοντά...
-ΚΑΛΑ! Οκ... Πάμε...Ψωνισαμε πολύ ωραία ρούχα και παπούτσια! ( βέβαια αναγκάστηκα να αγοράσω και ενα κολλητό φόρεμα αλλά...) μετά πήγαμε για καφέ, και στο τέλος σε ενα εστιατόριο! Πέρασε πολύ γρήγορα η ώρα! Καθώς περπατουσαμε, στο δρόμο για το σπίτι ο Χαρι είδε ενα συνολακι για εμένα και μου το αγόρασε.
- αυτό θα το βάλεις το απόγευμα! Στις 5.00 μ.μ θέλω να είσαι έτοιμη.
- εντάξει!
ESTÁS LEYENDO
You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]
Ficción GeneralΗ Λένι, ένα 18χρονο κορίτσι, γνωρίζει τον #1 player του σχολείου, τον Χάρι. Τι θα γίνει όταν η Λένι και ο Χάρι θα χρειαστεί να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι? Αυτά και πολλά αλλά στο καινούργιο βιβλίο!