κεφάλαιο 59 [ the end]

3.4K 104 18
                                    

Ο καιρός πέρασε... Η Έλενα γέννησε ενα υγιέστατο αγοράκι, τον Πάτροκλο, και ενα ακόμη κοριτσάκι την Ηρα.

Μετακόμισαν σε ενα πολύ μεγαλυτερο σπίτι, με 5 δωμάτια ώστε το κάθε παιδι, να έχει το δικο του δωμάτιο.

Η λιν, γέννησε ενα αγοράκι, τον Μάνο. Ο Στιβ αγόρασε ενα σπίτι απέναντι απο τον Χάρι και την Έλενα ώστε να μένουν και οι 2 οικογένειες κοντά.

Η Μάνια γέννησε δυο υγιέστατα κοριτσακια, την Μαντώ και την Μαρίζα. Τις μεγάλωσε μόνη της, αν και κάποια στιγμη παντρευτηκε, και έφυγαν μόνιμα στην Γερμανία. 

Ο Λούκα και η Άννα παντρεύτηκαν, μα δεν έκαναν παιδιά. Εκαναν πολλά ταξίδια, και εγκαταστάθηκαν μόνιμα, για λίγο χρονικό διάστημα στην Αυστρία, Γαλλία, και Ελβετία.

Οσο για την Σηλια, ο άνδρας της βγήκε απο το νοσοκομειο, και έζησαν την ζωή τους απο την αρχή. Υιοθέτησαν ενα αγοράκι, και το μεγάλωσαν λες και ηταν δικο τους!

Ελενας POV:

- μαμά φεύγω!
- ρε Πάτροκλε, που πας;!
- ρε μαμά, με περιμένει  ο Μάνος να πάμε να παίξουμε ποδόσφαιρο!
- πφφ.. Ρωτησες τον μπαμπά;
- ο μπαμπάς είναι με τον θειο Στιβ στο γήπεδο, θα παίξουμε εναντιον τους.
- Πλακα κανεις;!
- όχι, τέλος παντων πάω.
- καλά... Σε μισή ωρα θα έρθω να σας δω!!
- οκ..
- ΕΕΠ! Φιλακι δεν έχει;

Αφού με φίλησε, η Ήρα με την Λητώ ειπαν
- φεύγει το χαϊδεμένο σου;
- κορίτσια, τι σας έχω πει;! Σας αγαπάω και τα τρία παρα πολύ! Χαϊδεμενα είστε και τα τρία! Τέλος πάντων, ντυθητε, γιατί θα πάμε να δουμε τον μπαμπά και τον αδερφό σας .
- θα ερθει και η θεια Σάρα;
- ηρα μου, η Σάρα δίνει πανελλήνιες, και διαβάζει... Δεν πρεπει να την ενοχλησουμε...
- καλά...

[...]

- επ, λιν, και εσύ εδώ; είπα και καθισα δίπλα της
- ήρθα να καμαρωσω τα αγόρια μου! Που είναι η βαφτιστηρες μου;! Είπε η λιν και τις αγκάλιασε.

Και ναι, η λιν βάφτισε και την Ήρα, και ο Λούκα τον Πάτροκλο.

Αφού ο "αγώνας" τελειωσε, νίκησαν οι Μπαμπάδες.

- εμ, σας το είπαμε πως θα χάσετε παιδάκια! Είπε ο Χάρι
- αι χεσου μπαμπά! Είπε ο Πάτροκλος, και Ηρθε κοντά μου.
- επ, κοριτσαρες μου! Είπε ο Χάρι και φίλησε τα κορίτσια.
- μαμά, βαλαμε στοίχημα με τον μπαμπά, πως αν χάσουμε, θα μείνω σπίτι, και δεν θα πάω στο πάρτυ της Αμαλίας... Είπε ο Πάτροκλος
- ποια είναι αυτή; ρώτησε η λιν.
- το κορίτσι που του αρέσει... Λοιπον, θα πας στο πάρτυ, αλλά μόνο για μια ωρα!
- είσαι η καλύτερη! Είπε και με αγκάλιασε.
- ΜΑΜΑΑΑΑ! φώναξε η Λητώ
- τι;
- ο Νικοςςς!

  You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]Where stories live. Discover now