Λοιπον... Οπώς ξέρετε, είναι η πρωτη ιστορία που γράφω, και για αυτό μπορεί σε μερικά σημεία να είναι κακογραμμένη ή να έχει κάποια ελαττώματα, αλλά προσπάθησα όσο καλυτερα μπορουσα, μιας και δεν είχα την εμπειρία.
Οσο για την ιστορία, γενικά λατρεύω όταν στην ιστορία με το bad boy- player ερωτεύεται το καλό, και σεμνό κοριτσάκι, οποτε έγραψα και εγώ κάτι τέτοιο. Ηξερα απο την αρχή πως θέλω να αρχίσει, και να τελειώσει, ώστε να μην την παρατησω στην μέση ή κάτι παρόμοιο. Δεν ξέρω αν πέτυχα να σας τραβηξω το ενδιαφέρον, αλλά εγώ χαρηκα παρα πολύ που έγραψα μια τέτοια ιστορία, και είδα πως είχα ενα μικρο "club" με ατομα που τους άρεσε η δουλεια μου!
Θα με ρωτησετε αν Κουράστηκα, ή αν βαρέθηκα να γράφω, και θα σας απαντήσω ηλικρινα.
Υπήρξαν κάποια κεφάλαια που βαρέθηκα να γράφω, αλλά ηταν στο σημείο που η Έλενα σπούδαζε στην Θεσσαλονίκη, και ήθελα να προχωρισω την ιστορία, ώστε να γυρισει στην Αθήνα.
Ποτε δεν σκέφτηκα να παρατησω να γράφω την ιστορία, γιατί μου άρεσε που το wattpad έχει μια δική μου ιστορία, αναμεσα σε όλες αυτές.
Δεν ξέρω αν και η επόμενη ιστορία θα σας αρέσει, και για αυτό είμαι πολύ αγχωμενη...Σε περίπτωση που θέλετε να ξεκινησετε να γράφετε μια ιστορία, αλλά φοβάστε πως δεν θα αρέσει σε κανέναν, απλα να ξέρετε πως αν εσάς σας αρέσει η ιστορία σας, θα αρέσει και στους αλλους. Επισης, εγω θα είμαι εδώ για ολους σας, και αν θέλετε, αφήστε μου στα σχόλια την ιστορία σας, ώστε να την προωθησω, αλλά και να την διαβάσω και εγώ και εγώ η ίδια!
Δεν ξέρω αν έχω κάτι άλλο να πω... Νομιζω πως σας έχω πει όλα όσα θα ηθελα.
Πείτε μου και εσείς πως σας φάνηκε η ιστορία ή αν θέλετε εσείς κάτι να μου πείτε ειτε σχετικό, ειτε άσχετο με την ιστορία!
( επίσης να ξέρετε πως αν χρειαζεστε μια γνώμη ή μια ψυχολογική στήριξη, μπορείτε να μου στείλετε μύνημα, και να σας δώσω καποιες συμβουλες ή αν θέλετε την γνώμη μου κλπ💕)
Α! Και αν θέλετε να σας φτιαξω ενα εξώφυλλο για την ιστορία σας, μπορω μετα χαράς!💕
Spoiler alert!
Λοιπον... Καινούρια ιστορία ανεβαίνει απο αύριο ( ή αν μπορέσω και σήμερα!😉), αλλά για να μην σας αφήσω σε απορία, τι θα είναι, θα σας δείξω το εξώφυλλο της ιστορίας:
( edit by me of course😉)
Τα λέμε στην επόμενη ιστορία!💕😍
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]
Ficção GeralΗ Λένι, ένα 18χρονο κορίτσι, γνωρίζει τον #1 player του σχολείου, τον Χάρι. Τι θα γίνει όταν η Λένι και ο Χάρι θα χρειαστεί να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι? Αυτά και πολλά αλλά στο καινούργιο βιβλίο!