Χάρι POV:
Επαιζα με την Σάρα, όταν θυμήθηκα πως έχω ραντεβού με την Ελίζα...
Οχι ρε φίλε... Πωωω...
- μικρή, πάω να ετοιμαστω, θα βγω, θα μείνεις για λίγο με την λιν;
- ναι αμε! Αν και μου λείπει πολύ η...
- ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ! Η ΕΛΕΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!
- Χάρι, το οτι χωρισες με την Έλενα, δεν σημαίνει πως θα την μισουμε... Και πολύ είναι που μιλάω μονο με μυνήματα, και όχι με βιντεοκληση!Αυτή η Σάρα, μεγάλωσε πριν την ώρα της! Πολλές φορές μου την θυμίζει...
👄: ρε βλήμα, αφού είσαι ερωτευμένος ακόμα μαζί της...
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!!
Τέλος πάντων, πήγα και ντύθηκα.
[...]
- ρε λιζακι, τι να κάνουμε στο πάρκο;
- έλα ρε αγαπουλινακι μουυυ!!! Πάρε με μια αγκαλιτσαα! Είπε και τύλιξε τα πόδια της, γύρω απο την μέση μου.Αϊ χεσου μωρή πατσαβουρα...
Κάποια στιγμη, μας πλησίασε μια κοπελα και είπε στην Ελίζα πως έχει λυμένα τα κορδόνια της.
Ηταν υπεροχή! Σαν την... Ξέρετε,
👄: την Έλενα, πες το!
Τέλος πάντων, σαν αυτή αλλά στο ξανθό, βασικά όχι ξανθό, κάπως το λένε οι γυναίκες αυτό το χρωμα, αλλά δεν θυμάμαι τώρα.
👄: είναι υπεροχη όμως...
Αν είναι λέει... Μα καλά, που ηταν κρυμμένο αυτό το μπουμπούκι τόσο καιρό;!
Την Ρώτησα που την ξέρω και μου είπε " απο τον στρατό".
Ααα... Μήπως ξέρεις καμοια Έλενα Σκοττ;! Αιντε, μέσα στην ειρωνία όλες!
Η Ελίζα κάποια στιγμη αρχισε να βρίζει την κοπελα.- τι επαθες;!
- αγάπη μου, μου έδεσε μαζί και τα δυο παπούτσια μουυυ!Να αγιασουν τα χερακια σου κοπελα μου!😂😂
- σκασε! Θα στα λύσω...
Εβαλα το ενα χερι μου πίσω, στα πόδια της, και της ελυσα τα κορδόνια.
Πήγα να φύγω, αλλά μου είπε:
- ποτε θα βρεθούμε;
- στις 31 του Φλεβάρη.
- ρε αγάπη, μέχρι τον Φλεβάρη, τι θα κανωωω;;Ααα... Είναι και ηλίθια... Δεν είπα τίποτα, και έτρεξα πίσω απο την κοπελα με τα " ξανθά" κοντά μαλλιά.
- εει! Κανονικά έπρεπε να σε βρισω με αυτό που έκανες, αλλά το ευχαριστήθηκα...
- μμμ... Δεν ηταν η κοπελα σου;
- όχι!! Δεν κάνω σχέσεις...
- ποτέ;
- εκανα μια, κάποια στιγμή, αλλά... Δεν πήγε καλά.
VOUS LISEZ
You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]
Fiction généraleΗ Λένι, ένα 18χρονο κορίτσι, γνωρίζει τον #1 player του σχολείου, τον Χάρι. Τι θα γίνει όταν η Λένι και ο Χάρι θα χρειαστεί να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι? Αυτά και πολλά αλλά στο καινούργιο βιβλίο!