κεφάλαιο 10

3.5K 122 23
                                    

Οδηγούσα χάλια! Πήγαινα αριστερά και δεξιά αλλά δεν μπορούσα να μείνω άλλο εκεί! Εφτασα σε ένα πάρκο, μα όχι το πάρκο της γειτονιάς μου. Σταμάτησα και κατέβηκα απο το αυτοκίνητο.

Εκατσα σε ένα παγκάκι και άρχισα να τραγουδάω το " back to black" της Amy winehouse. Ακουγα κάποια βήματα από πίσω μου μα δεν έδωσα σημασία.

- Η Λένι Σκοτ;
- εμ... Ναι... Είπα δειλά. Ηταν ένα αγόρι στην ηλικία μου, κούκλος, μα κάτι μου θύμισε...
- ειμαι ο Κρις, ή αλλιώς "πρίγκιπας Νικ"
- Κρις!! Είπα και τον αγκάλιασα

Ο Κρις ήταν ο παρτενέρ μου στον χορό! Η τελευταία παράσταση μας, ήταν με εκείνον να κάνει τον πρίγκιπα Νικ και εγω την πριγκίπισσα Ισαβέλλα. Μα... Δεν ήταν μόνο ο παρτενέρ... Ηταν ο πρώτος μου έρωτας... Την μέρα που θα έφευγε για Αμερική ( έκτη δημοτικού ήμασταν) μου είπε στο αεροδρόμιο πως ήταν και αυτός ερωτευμένος μαζί μου...

- πόσο όμορφη είσαι... Μου είπε και κοίταξα το πάτωμα.
- και εσύ είσαι πολύ όμορφος, και γοητευτικός... Πότε γυρισες απο την Αμερική;
- Χθες.
- που μένεις;
- σε ένα ξενοδοχείο...
- ωραία! Θα μείνεις σε εμένα μέχρι να βρεις σπίτι!!
- μα ρε Λένι...
- δεν ακούω κουβέντα!!

Πήγαμε στο ξενοδοχείο και πήραμε τα πράγματα του, και μπήκαμε στο αμάξι. Ανοιξε το ραδιόφωνο και αρχίσαμε να τραγουδαμε.

🎶 I love it when you call me señorita
I wish I could pretend I didn't need ya
But every touch is ooh la la la
It's true, la la la
Ooh, I should be running
Ooh, you keep me coming for you 🎶

Πήγαμε στο σπίτι μου και ευτυχώς είχαν φύγει όλοι τους.

- λοιπόν... Εσύ θα κοιμηθείς στο κρεβάτι μου, και εγώ στον καναπέ.
- το αντίστροφο θα γίνει κοπέλια!
- μα..
- ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!

Τελικά έγινε αυτό που είπε ο Κρις.

- ότι θες, θα είμαι πάνω.
- περίμενε λίγο...
- τι έγινε; του είπα.

Ηρθε κοντά μου και με φίλησε. Τα χείλη του ήταν τόσο απαλά... Το χρειαζομουν αυτό...

- καληνύχτα... Μου είπε μετά το φιλί μας.
- όνειρα γλυκά... ΚΑΙ ΑΠΟΝΗΡΕΥΤΑ! Είπα και τόνισα το τελευταίο.
- μην ορκίζεσαι...
- Κρις τι θες; του είπα χαμογελώντας
- μάλλον εσένα... Είπε και με χάιδεψε στο μάγουλο.
- τα λέμε αύριο...

Ανέβηκα στο δωμάτιο και αφού ξεντυθηκα, ξαπλωσα. Ο Κρις είναι υπέροχος... Μπήκα στο Instagram του να δω τις φωτογραφίες του.

@Chris*45

@Chris*45

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
  You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora