Μην χαιρεστε, δεν συνεχίζω την ιστορία αυτή😂😂😥😥Χθες, καθως διαβαζα ενα βιβλιο μυστηρίου, θυμηθηκα πως γεννήθηκε αυτη η ιδεα με τον Χάρι και την Λένι.
Λοιπον... Το καλοκαίρι ( φέτος) επειδή τα μεσημέρια βαριομουν, αρχισα να γράφω στο word μια ιστορία με την Λενι, και τον Χαρι, αλλά δεν ηταν μαθητές λυκείου!!
Ηταν......
Αστυνομικοί!
Για την ακρίβεια η Λενι Σκοτ, ηταν κατι σαν ντεντεκτιβ, και επειδή εγινε ενας φονος, ήθελε βοήθεια, και πηγε στην Λιν, μια αστυνομικό, την οποια δεν την συμπαθούσε, και της προτεινε μια συνεργασία. Η Λιν όμως, επειδη ήταν αμαθη, ζητησε βοήθεια απο τον ξαδερφο της τον Χάρι!
Τελος παντων, δεν θα σας πω πως τελειωσε, αλλά ηθελα να μοιραστω αυτή την στιγμή στην ζωη μου, και να σας ενημερωσω, πως η Λένι Σκότ, δεν άρχισε στο νου μου ως μια απλη μαθήτρια.
Επείσης, απο το 2017 έγραφα ιστορίες στο word, αλλα επειδή αλλαξα κινητο, δεν εχω καμοια αποθηκευμενη ωστε να την δημοσιευσω.
Θελω ομως να μου πείτε, θα σας ενδιέφερε ενα βιβλιο μυστηρίου ( που φυσικα οι πρωταγωνιστές θα γινουν ζευγάρι) αλλά, θα σας ενδιέφερε το...
You own my heart 2 ?!
Θελω να ξερω, και να δω τις αντιδράσεις ώστε να ξερω τι θα κανω, μετά το " my boss is better than yours" !!!
Επείσης, εχω άπειρες ιδέες για βιβλια, που δεν νομιζω να γραψω ποτέ, και θελω να ξερω, αν σας ενδιαφερει η ιδέα να δημιουργήσω ενα βιβλιο, και να γραψω ολες τις ιδέες μου, για να τις πάρετε εσεις και να φτιάξετε το δικό σας βιβλιο.
Αυτά παιδακια, ευχαριστω πολυ που με στηρίζετε, και εμεις θα τα ξαναπουμε!!
Φιλακια!💕💕
ESTÁS LEYENDO
You Own My Heart [ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ]
Ficción GeneralΗ Λένι, ένα 18χρονο κορίτσι, γνωρίζει τον #1 player του σχολείου, τον Χάρι. Τι θα γίνει όταν η Λένι και ο Χάρι θα χρειαστεί να συνυπάρξουν στο ίδιο σπίτι? Αυτά και πολλά αλλά στο καινούργιο βιβλίο!