7

532 51 54
                                    

Çantamı omzumdan masaya bıraktım. Kafamı da masaya koydum.

Gece birazcık stalk yaptığım için sadece iki saat uyuyabilmiştim.

"Ders Matematik." dedi çantasını aynı şekilde kolundan indiren Tom. Bir şeyler söylüyordu ama ben dağılmış saçlarını düzeltişine takılmıştım.

"Ders Matematik."

"Ne?"

"Evet. Ve sanırım Matematik öğretmenimiz değişmiş."

"Yakışıklı biri gelmiş olsun. En azından dersi dinlerim."

"Ben güzel olmasını tercih ederim." Göz devirip kafamı tekrar sıraya koydum. Dışarıda yağan yağmuru izlerken uyumak üzereydim. Müdür içeri girene kadar.

Herkes ayağa kalktı. Sınıfta göz gezdirip bana baktı. Arkasından sınıfa giren bir kadın elindekileri öğretmenler masasına bıraktı. Ardından bize göz gezdirdi. Onun da gözleri Tom'un üzerinde durdu. Sonra Steve ve Sherlock. Ardından tekrar Tom'a döndü.

"Hocam size yardımcı olacak kişiyi buldum."

"Ben de."

"Arka sıradakiler." İkisi aynı anda söyledi.

"Evet uygun bir seçim. Siz ne yapacaklarını anlatırsınız." Müdür çıktığında biz de oturduk.

"Pekala ben yeni Matematik öğretmeninizim."

"Zaten ben bir şey istersem asla olmaz." diye fısıldadım. Öğretmenimiz ise konuşmaya devam etti. "Ayrıca okul olarak kamp yapılacak öğrencileri düzenlemek, isimlerini almak için siz ikiniz sınıfları dolaşacaksınız." dedi masasına otururken.

Ne gerek var?

"Hocam ben ve Sherlock gitsek. Ya da Tom ve Steve." Bize bir bakış attı.

"Hayır ikiniz gideceksiniz. Şu not defterini ve kalemi alın." Gidip masanın üzerinden aldım. Ben çıktığımda Tom da çıkıyordu. Bilerek kapıyı hızlıca kapattım ama ona çarpmamıştı. 12'lerin katına çıktık.

"En azından dersten kurtuldum." İlk sınıfa girdim Tom da arkamdan. Birkaç kişinin adını alıp çıktık. Yanındaki sınıfa girdik. Tony, Thor, Dean ve Sam buradaydı.

"Kampa katılmak isteyenlerin isimlerini almaya geldik de."

"Gitmek isteyenler el kaldırsın." Bizim dörtlü de el kaldırmıştı. Onların yanına gittim.

Tony kağıttaki isimlere bakıyordu. "Sizin adınız niye yok?"

"Ben gelmeyeceğim."

Lucifer anında arkasına döndü.

"Biz gittiğimize göre sen de geliyorsun. Şimdi o listeye adını ekle."

"Çocuklar teşekkür ederim. Gelmek istemiyorum ben."

Dean elimden kalemi alırken Sam de kağıdı aldı. İsmimizi yazdılar. Kendi isimlerini de yazıp bana verdiler.

"Hadi gidin. Diğerlerini de yazın. Hepiniz geleceksiniz. Sonuçta ben geliyorum."

"Ben evde uzanıp film izleme yanlısıyım." dedim. Sınıftan çıkıp diğer tüm sınıfları da hallettik. Ben sınıfa girmeye hazırlanırken Tom gidiyordu.

"Nereye?"

"Tabii ki derse girmeyeceğim. Kantine."

"İyi." O giderken arkasından bakıyordum. Ben de girmiyorum derse.


Okul açıldı pek fazla önem veremiyorum şimdilik ama bir sonraki bölüm güzel olacak bence.

Ve RDJ

The High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin