26

351 35 63
                                    

"Manzarayı sevdim." dedi Gamora

"Öyle mi?" diyen ise Starlord'dan başkası değildi.

"Evet."

"Sen benim favori manzaram-" Starlord kafasına gelen taş yüzünden susmak zorunda kaldı.

"Gidin başka yerde yaşayın romantizminizi." dedi Bruce

Bizimkilerle okuldan kaçarken tesadüf eseri güzel bir yer bulmuştuk. Şimdi hepimiz oturup izlerken bu iki salak romantik romantik davranıyordu.

"Niye taş atıyorsun, hayvan?" dedi Starlord.

"Hak ettin çünkü." dedi Bruce.

"Bir susun artık." dedi Thor. Bağırmıyor ama sesi öyle kalın ki bağırıyormuş gibi.

"Senin konuşman onların konuşmalarından daha çok ses çıkardı." dedi Tom.

"O zaman sen uyarsaydın."

"Salak salak konuşmayın artık." İkisi de susup önlerine döndü.

Sherlock telefonuna gelen mesaj yüzünden gitmek zorunda kaldı. Starlord ile Gamora da başka yerde romantizm yaşamaya gittiler.

"Bir anda buranın IQ'su yükseldi." dedi Tony.

"Yükseldi mi? Sherlock gitti, bir de Bruce'u kaybedersek o zaman görürsün."

"Ben Bruce'dan daha zekiyim." dedi Tony.

"O zaman size bir test. İlk alfabeyi söyleyen kazanır." dedi Dean.

"Ne saçma bir test bu?" Tony açıkça reddediyordu.

"O zaman hükmen mağlupsun." dedi Dean.

"Ahh tamam, kabul ediyorum."

"Üç deyince başlayın. Bir, iki, üç." Tony alfabeyi saymaya başladı.

"Alfabe." dedi Bruce.

"Açıkça o kazandı." dedi Sam.

"Ne?"

"İlk önce o alfabeyi söyledi." dedim gülerken.

"Her zaman Tony'den daha iyi olduğumu biliyordum." dedi Bruce gururla.

"Sizinle arkadaşlığımı sonlandırıyorum." dedi Tony ayağa kalkıp giderken.

"Biz düşük zekalılarla arkadaşlık kurmuyoruz!" diye arkasından bağırdı Lucifer.

"Ben de şeytanlarla arkadaşlık kurmuyorum!" diye bağıran ise Tony'di. Gülmekten ölecektim resmen. Özellikle Tony'nin trip atar gibi yürüyüşüne.

Bu aralar ortalıkta bir video dolaşıyordu manzara ile ilgili. Bir anda aklıma böyle bir şey geldi xbsjsnsjjdjd. Bir de Alfabe repliği Gumball'da vardı.

The High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin