2

1K 75 95
                                    

Zilin çalmasıyla Natasha beni, Tom'u ve Steve'i sürükledi. Ben de nasıl yaptığını bilmiyorum.

Sabah oturdukları yere oturdu. Ben de mecburen oturmak zorunda kaldım.

"Evet çocuklar. Bu Ashley Stark. Şimdi sizi onunla tanıştıracağım. Lütfen siz olaya müdahele etmeyin." Herkes bezgin bakışlar gönderdi.

"Natasha artık gruba birilerini almaya çalışmayı bırak." dedi biri.

"Bu defa hissediyorum kesin o. Şimdi bu en köşede oturan uzun boylu, sırık kişi Tom Lucifer Ellis. Kendisi çok fazla Lucifer izlediği için ismine Lucifer'ı da ekledi. Başkalarına kötülük yapan insanları cezalandırır. Genelde ona Lucifer deriz."

"Evet ben de izlemiştim Lucifer."

"Oh be sonunda biri izlemiş." dedi Lucifer

"Bölme demedim mi sana?" diyerek Natasha Lucifer'a kızdı. Lucifer göz devirdi.

"Onun yanındaki saçı gri olan Pietro Maximoff. Saçı doğuştan öyle. Sağındaki Clint Barton. Çok tatlı ve çapkındır. Bu Dean Winchester yanındaki de Sam Winchester. Bu ikisi de ruhlarla ve iblislerle kafayı bozmuş durumda. Bu Chris Steve Evans. Tony Jr. ona Dorito dediği için biz de öyle sesleniyoruz. Yanındaki ondan daha uzun olan Thor Odinson. Çok kaslıdır kendisi. Onun yanındaki de Peter Quill. Annesi ona Starlord diyor. Biz de öyle. Bu Tony Jr. Kendisi ne kadar kısaysa egosu da o kadar uzundur."

"Ben kısa değilim siz çok uzunsunuz." Natasha Tony'yi takmayıp anlatmaya devam etti.

"Bu Tony'den daha kısa olan Tom Peter Holland. 10. sınıfa gidiyor. Şu Wanda Maximoff. En uzakta oturan Bruce Banner. Bazen sinir krizi geçirebiliyor. Ama onun dışında çok tatlı. Dersleri iyi olduğu için bize kopya verir. Bu Bucky Barnes. Sürekli kız peşinde."

"Tasha." dedi Bucky.

"Ne yalan mı? Ve Tom Hiddleston. Zeki ama yine de Fizik dersi dışında ders dinlemez. Bazen ufacık bir şey yüzünden sinirli olabiliyor. O zamanlar ondan uzak durmanı öneririm. Yılanlara karşı ayrı bir sempatisi var. İşte bizim grup bu. Şimdi sen kendini anlat."

"Adım Ashley zaten biliyorsunuz. Genelde Ash derler. Basketbol oynamayı severim. Bir de kavga etmeyi veya izlemeyi. Bu kadar."

"Kavga izlemeyi neden seviyorsun?" dedi Peter.

"Güzel oluyor." Zil çalınca hepimiz aynı anda yukarı çıktık. Ben, Tom, Steve ve Scarlett aynı sınıfa girdik. Diğerleri ise farklı sınıflara.

Bu bölüm tanıtım bölümüydü.

The High SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin