Chapter 21

110 3 0
                                    

Roxanne:

Byla tam Amber a Harry. Líbali se a já jsem zamrzla. Nemohla jsem se ani pohnout. Zadržela jsem dech, nechtěla jsem, aby o mně věděli. Prostě jsem tiše stála a koukala se na ně naprosto nevěřícně. Proč se od ní sakra neodtáhne?

Stiskla jsem víčka k sobě a začala jsme bezhlesně škytat. Zrychleně a těžce jsme dýchala. Po pravé tváři mi sjela jedna jediná slza. Víc jsem ze sebe před ním nemohla dostat. Za víc mi v tuhle chvíli nestál.

Hlasitě jsem popotáhla nosem. Omylem. Harry sebou trhnul a odklonil se od té nány. Vyděšeně a udiveně se na mě podíval. V jeho očích bylo vidět… Ani nevím co. Ublíženě jsem se mu koukala do těch jeho nádherných očí, ale potom jsem ohrnula spodní ret a nakrčila jsem nos. Dala jsem mu najevo, že mi přijde odporný. Že to, co udělal, je odporné. Harry sklopil pohled, ale já jsem se na něj pořád koukala.

Ta kráva, co na něm byla nalepená, se na mě potěšeně a zároveň zákeřně usmívala. Pohodila peroxidově blond vlasy a přitáhla si Harryho znovu k polibku.

To, že se od ní odtáhl ještě před tím, než se ho stihla dotknout rty, jsem už nepostřehla, protože jsem kráčela s hlavou zdviženou vysoko. Odcházela jsem ze scény jako královna, ale přesto, jak jsem se navenek snažila vypadat silně, jsem byla uvnitř rozervaná na kousky. Po Joshovi byl Harry jediným klukem, kterého jsem si pustila k tělu jinak, než jen jako kamaráda. A s Joshem jsem se viděla naposledy v šestnácti, což je dva roky zpátky. Rozešli jsme se v klidu a zůstali jsme přáteli, ale dost už o něm.

Konečně jsem se, po nepříjemné zastávce na dívčích záchodkách, dostala do druhého sálu, kde jsem očima vyhledala Ellise. Její meruňkové šaty vířily kolem dokola, když tancovala s Niallem, který měl na sobě černé sako a pod tím červené tričko na zapínání u krku. Moc jim to dohromady slušelo a na obou bylo vidět, že si to moc užívají.

Nechtěla je nijak rušit a tak jsem napsala Ellise jenom SMSku: Harry se líbal se svojí bejvalkou. Teď jsem já jeho ex. Jdu domů. Neměj o mě strach. Pořádně si to užij. Sluší vám to spolu, Ro :*

Viděla jsem, jak se Ellise zastavuje a jak vytahuje z psaníčka mobil. Přečetla si to a podle výrazu její tváře jí to bylo líto. Rozhlédla se po sále, a když mě uviděla, tak se ke mně rozešla. Jednoduchým gestem ruky jsem ji zastavila a jemně jsem se pousmála. Zamávala jsem jí, a když mi rty naznačila „miluju tě“, tak jsem jí to oplatila a potom jsem se rozešla ze sálů pryč.

 Odcházela jsem z celé budovy. Neměla jsem chuť někoho vidět anebo slyšet. Potřebovala jsem být sama a vypořádat se s tou skutečností, že mě Harry dokázal v jednom kratičkém okamžiku nahradit někým takovým, jako je jeho ex Amber. Peroxidní blondýnou. Fuj.

Vyšla jsem z budovy, a aniž bych zavolala taxíka anebo limuzínu, kterou jsem sem přijela, tak jsem se vydala po svých, tedy pěšky, domů. Neměla jsem to moc daleko, jenom asi deset minut autem, což znamená, že tak tři čtvrtě hodiny pěšky.

***

Probudila jsem se ubrečená ve své posteli. Neměla jsem ani chuť vstávat a jít připravit snídani pro holky. Nakonec jsem si ale řekla, že by beze mě umřely hlady a tak jsem se tedy vykopala z přikrývek. Ze všeho nejdřív jsem šla do koupelny.

To, co jsem viděla v zrcadle, mě ani nijak nepřekvapilo. Viděla jsem rudovlasou rozcuchanou dívku s červenýma očima a upatlaným obličejem. Její líčení bylo roztahané všude po obličeji a její rty byly dokonale vysušené. Na jejích tvářích byly vidět cestičky, kterými se včera večer kradly ven slzy z jejích očí. Měla upatlané tváře a celkově působila až strašidelně.

Halo (fanfikce Harry Styles, One Direction CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat