Chapter 24

199 7 0
                                    

Roxanne:

Po cestě k limuzíně, ve které na nás čekal táta, nás Paul provedl parkovištěm a před otevřením dveří limuzíny mi šeptl, že tam na nás někdo čeká. Nechápala jsem, jak to myslel, ale jakmile jsem uviděla Adriana Filatona, tak jsem začala něco tušit.

Když jsme se konečně všichni narvali do té hummer-limuzíny, tak se na mě taťka s úsměvem podíval.

„Dobrý den, Roxanne,“ pozdravil Adrian. Abych pravdu řekla, tak jsem nečekala, že Filatona uvidím zrovna ve společnosti mého otce. Ti dva jsou konkurenti, ale pokud jsou blízko u sebe, tak to znamená, že se jedná o něco vážného.

„Jenom Roxy,“ řekla jsem a přijala jsem ruku, kterou mi nabídl. Byl šarmantní. Měl hnědé vlasy dlouhé až k ramenům a měl čistě zelené oči se žlutými a oranžovými tečkami. Byla to uhrančivá okna do duše šelmy, do duše lovce.

Byl galantní, a tak jsem se ani nedivila, když mi políbil hřbet ruky. Mohlo mu být něco kolem třiceti, ale i tak už zdatně konkuroval mému otci. Spousta žen už propadla jeho kouzlu, ale já jsem to v plánu neměla.

Harry si mě hned po tom polibku přitáhl do náruče a sledoval mě ve svých rukách. Byl tak strašně roztomilý, když žárlil a to ani neměl proč.

Žárlíme na sebe navzájem, ale o tom to je, díky tomu jsme věděli, že se pořád máme rádi, díky tomu nám bylo jasné, že láska toho druhého nevyprchává.

„Jsem na tebe pyšný, Roxy,“ usmál se na mě znovu táta. Netvářil se sice moc nadšeně z toho, jakou „přízeň“ mi Adrian věnoval a tak jsem se vymanila z Harryho objetí, škádlivě jsem se na svého miláčka usmála a na sedadle jsem se přisunula blíž k otci. Nebyl v tom problém, protože limuzína pořád stála na tom samém místě.

Táta mě objal a do ucha mi zašeptal, jak je na mě pyšný. Já jsem se jenom culila od ucha k uchu. Od smrti mamky jsem od něj nic podobného neslyšela, a proto to pro mě znamenalo tolik.

„Roxy, mám pro tebe a pro holky báječnou novinu,“ odmlčel se a snažil se tvářit vážně, ale nešlo mu to. Cukali mu koutky úst. „Turné s One Direction se bude konat v Evropě!“ zahlaholil.

Všichni v autě začali jásat. My všichni, Rose a One Direction, jsme už dlouho zkoušeli přemluvit Matta a další podřadnější manažery, aby nám zařídily to turné po Evropě, protože právě fanoušci ze srdce Evropy naše Twittery a Facebookové profily zahlcovali zprávami nejvíce. Spousta lidí trendovala prosbu o to, abychom navštívili Českou Republiku, ale i další státy střední Evropy.

Adrian se na otce udiveně podíval, zatímco já jsem se vrátila do Harryho náruče. Nechápala jsem, co se tady děje.

„Moc se omlouvám, Adriane, ale na poslední chvíli moji nabídku přijal manažer, který je pro Rose opravdu ten nejlepší,“ škodolibě se na Adriana zazubil táta a já už jsem začínala pomalu větřit, o co tady mezi těmi dvěma vlastně jde.

Adrian začal brunátnět, zanadával něco ve stylu – budete toho litovat a naštvaně zmizel z auta. Nezapomněl za sebou prásknout dveřmi.

V autě se hned po jeho odchodu spustil ohlušující smích.

„My máme manažera?“ zeptala se nechápavě Sam. Svorně jsme my, holky, zakývaly hlavami.

„To je ta pravá novinka. Váš nový manažer je Simon! To protože teď pustil kluky a protože jemu věřím, stejně jako ty, Roxy. A vy ostatní z něj taky brzo budete mít nového strýce,“ usmál se mile na holky. Kluci hned přikyvovali, protože oni se už se Simonem sžili. Měli ho a pořád ho mají moc rádi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 27, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Halo (fanfikce Harry Styles, One Direction CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat