Roxanne:
„Matte!“ zakřičel Harry na tátu a já jsem si musela zacpat uši, protože byl ke mně tak blízko, až mi ten jeho řev málem roztrhl ušní bubínky a musím říct, že to není nic příjemného.
„Co zase chceš, Harry,“ povzdechl si táta a zvedl hlavu od papírů, které se mu povalovali na konferenčním stolku u televize v mé půlce domu. Bylo to divné. Od té doby, co jsme se usmířili, jsem tátu vídala stále častěji a častěji. Pomáhalo tomu taky to, že jsem se pořád ochomýtala kolem kluků, se kterými byl táta skoro permanentně. Samozřejmě, že na záchod ani do sprchy s nimi nechodil.
„Jen jsem se chtěl zeptat, jestli budeme mít s Roxy možnost zveřejnit náš vztah v nějakém rádiu anebo v televizi,“ nasadil Hazza zmučený výraz, kterým dával najevo, jak je mu líto, že Matt už ztrácí nervy. Samozřejmě, že si z táty dělal srandu, ale on je ještě neznal tak dobře na to, aby mohl říct, kdy tropí ptákoviny a kdy mluví vážně. Já jsem se to musela naučit rozpoznat v prvních třech dnech, jinak bych to dlouho nevydržela a musela bych ty paka zamordovat.
„Promiň Harry. Jsem jen utahaný,“ poplácal táta Harryho po rameni a sledoval jeho obličej. Zatímco táta se ho pokoušel uklidnit (i když to nepotřeboval), tak Harry v sobě dusil smích, ale po chvíli to už nevydržel a propukl v nehorázný záchvat smíchu. Táta se hned vzpamatoval a uhodil Harryho do ramene. Ten se ale jenom ještě víc rozesmál a spadl ze sedačky. To přilákalo do obýváku zbytek kluků a holky.
Zayn šel se Sam za ruku. Už nějakou tu chvíli byli spolu a musím říct, že si strašně moc rozuměli. Dokázali se hodiny bavit o tom, který mixážní pult by chtěli a který z těch, co jsou na trhu, je vlastně nejlepší. Mixovali spolu písničky a vzájemně se naučili pár triků. Byli do sebe tak moc zamilovaná, až to nešlo přehlédnout.
Sam nám o Zaynovi dokázala vykládat snad hodiny, takže jsme všechny věděli, jak skvěle líbá, že si zakládá na vlasech, a že má super-mega-ultra-boží tetování.
I Zayn se se mnou párkrát bavil o tom, jak je jeho Sami dokonalá a to jenom díky tomu, že jsme měli společný názor na Zivu, tu holku z Nando’s.
Prostě a jednoduše to byli snad spřízněné duše, protože si rozuměli bez jakéhokoli slova i v místnosti plné lidí. Stačili jim pohledy k tomu, aby navzájem věděli, jak moc se mají rádi.
Zato mezi Ellise a Niallem to bylo spíš na způsob slovních přestřelek a hádek kvůli maličkostem, které stejně nakonec skončili tím, k čemu jsme se s Harrym zatím nedostali, sexem. Byli spolu v jednom pokoj zavření snad neustále, ale párkrát jsme je i viděli sedět v noci na lavečce v zahradě, jak si tiše povídají. Nebo když se spolu v jednom objetí koukali na nějaký horor pozdě v noci. Bylo to roztomilé. V jejich vztahu byla vášeň i porozumění zároveň.
A Olivia? Ta měla nabrnknutého nějakého modela od Calvina Kleina. Jako vždycky s ním byla na nějaké večeři, nechala si kupovat drahé dárky a nakonec ho, jako každého mladíka, kterého si vybrala z houfu jejích nápadníků, ohodnotila jenom ve spodním prádle. Každého z těch „vyvolených“ si vždycky vyfotila a jeho fotku nalepila do takové kroniky, kde vylíčila dobu strávenou s ním do nejmenších detailů. Jak ona sama říká: „Je to odkaz pro budoucí generace Burkeových! Ne nějaký porno časopis, Roxy.“
No co, jsou tam fotky, takže je to porno časopis, odpověděla jsem tehdy a musela jsem zdrhat, protože mě tou „kronikou“ brala po hlavě. Bolelo to. Byla tlustá.
Když děcka přišli do obýváku, tak se na Harryho, smějícího se na zemi, jenom chvilku tiše dívali. Potom všichni zároveň propukli v obrovský smích. Taťka to už taky nevydržel a přidal se k nim. Připadala jsem si tak nějak divně, asi jsem neměla tu správnou náladu na bezdůvodný smích a tak jsem se zvedla a potichu jsem odešla z pokoje. Nikdo si toho ani nevšiml.
ČTEŠ
Halo (fanfikce Harry Styles, One Direction CZ)
Fiksi PenggemarSkupina Rose a skupina One Direction v jednom domě... Jak to asi dopadne? Roxy pozná Harryho v parku a ten bude vděčný, že se k němu aspoň někdo nechová jako ke světoznámé celebritě... Náhoda je znovu svede dohromady... A vy můžete jen číst, abyste...