9.Bölüm

87 31 0
                                    


Multi:Ceyda

Nefes alamıyordum. Şu üstümdeki ağırlık kalksa belki nefes almam kolaylaşırdı. Gelip giden sesler, birkaç kıpırtı, hareket edemeyişim. 1-2 saniye sonra üstümdeki ağırlık kalktı şimdi rahat nefes alıyordum işte. Ve sesler artık daha netti.

"Ya üstüne oturdum hala tık yok, kızım sen bana nasıl hiçbir şey anlatmazsın ya. Kaşınıyorsun valla kaşınıyorsun, Meral Teyzeeee!

Üstümdeki ağırlık nedendi anlamışsınızdır, ah Buket ah..
Ofladım.

" Dur bağırma, noluyor?"

" Sonunda Ebru Hanım. Git yüzünü yıka, kendine gel ve bana herşeyi ama herşeyi anlat çabuk!" doğruldum.

"Noldu ki, neyi anlatacağım?"

"Ay bi de soruyor, dün olanları diyorum canım."

Dün ne olmuştu ya? Haa, evet tatsız olaylar. Polat'ın o namıdiğer sevgilisi Ceyda..

"Büyütülecek bişey yok, hem sen nerden duydun?" kafasını çevirdi.

"Şey.. ya, bak konuyu değiştirmeye çalışma anlat diyorum!" saçımı kulağımın arkasına atıp konuşmaya başladım.

"Biz şimdi Polat'ın evindeydik sonra.."

"Ay neden gittin Polat'ın evine?" göz devirdim. "Buket anlatıyorum zaten bir dinle."

"Tamam tamam." öksürdüm.

"Sonra işte pansuman yapmam gerekiyordu, tam yaparken sevgilisi geldi olay çıkardı falan tabi beni biliyorsun delirdim, sonra şey.." tek kaşını kaldırdı.

"Ney?" kafamı eğdim.

"Soçnbşnyldm."

"Ne?"

"Şaçınbaşyldm." çenemi tutup yüzüne bakmamı sağladı.

"Kızım ne diyorsun, delirtme insanı?"

"Üf, saçını başını yoldum, tabi o da altta kalmadı sonra Polatla Akın bizi ayırdılar. Akın beni evime bıraktı. O kadar işte." şokla geri çekildi.

"Kızım sen harbi manyaksın ya neler olmuş anca söylüyorsun, bu arada Akın kim?"

"Polat'ın abisi." kapı birden açıldı.

"Buket kızım kalkmadı mı hala Eb.. Aşağı gelin hadi kahvaltı hazır."

"Neyse sonra daha ayrıntılı konuşuruz, hazırlan da in aşağı bugün voleybol maçı var protein almam lazım hahaytt!"

Kıkırdadım, deli kız ya. Voleybol maçının aklımdan tamamen çıkmış olması gayet normaldi. Şu birkaç gündür olanlar, işte onlar hiç normal değildi.

****

Soyunma odasına girdiğimizde diğer kızlar çoktan giyinmişti. Biraz geç kalmıştık ama ilk günün günahı olmaz öyle değil mi?

Şortun kısalığı takdire şayandı, annem görse kesin ağzıma sıçardı.

"Kızlar ya daha bir kere antrenman yaptık, bu maç nerden çıktı? Bir de başka okulla." kafa sallamakla yetindim.

"Öf evet ya heyecan bastı."

Melis'e herkes gibi bende hak verdim, ama heyecanlı değildim. Üstesinden kalkarız diye düşündüğümden belki de.

"Ee kızlar herkes hazır mı?"

"Evet."

"Evet hocam.

KALPTEKİ UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin