39

1.4K 85 6
                                    

Sebastianovi sa podarilo vybaviť aby ma pustili domov. Netuším, čo povedal lekárovi ale očividne to zabralo a možno to bolo aj kvôli dobrým výsledkom. V utorok ráno sme išli pre istotu ku Martinovi ktorý len potvrdil to, čo som všetkým tvrdila, že mi nič nie je. Radšej mi nakázal kľudový režim aby som sa z toho spamätala a Sebastian to zobral doslovne. Hneď po príchode domov sa ma asi stopäťdesiat krát opýtal či mi niečo netreba a či sa cítim dobre.

Najviac ma prekvapil keď si v pondelok večer povedal, že bude skvelé ak si na noc ľahne ju mne keby sa niečo začne diať. Vysvetliť mu to, že sa dnes rodiť nechystám a ani umrieť nezabralo a či sa mi to páčilo alebo nie si ľahol ku mne.

Využila som to vo svoj prospech a urobila si z neho vankúš aký mala Jennifer Lopez v tom filme kde porodila dvojičky, a aj napriek tomu môjmu nedostatku sexu ktorý som mala, som sa o nič nepokúsila a to len z dôvodu, že je Maxwel.

Ráno nestihol odísť a už som tu mala Jakuba. Celý týždeň si striedali kľučky a išlo mi to poriadne na nervy. Pre istotu som kontrolovala aj toaletu či tam náhodou nie sú. Aj šesť ročné dieťa ktoré bolo choré, malo viac slobody ako ja.

Vo štvrtok miesto Jakuba prišiel Rob. On bol ten posledný ktorého by som tu čakala po tom všetkom.

,,Ahoj,"pozdravím sa mu prvá a naozaj rozmýšľam či som zobudená alebo nie.

,,Ahoj Izy." Jeho hlas ma utvrdí v tom, že to nie je sen a je skutočný.

,,Čo tu robíš?"

,,Prišiel som ťa strážiť,"venuje mi úsmev a rozhliadne sa okolo seba.

,,To vyznelo blbo. Vyznelo to tak, akoby som trpela samovražednými sklonmi a chystala sa obesiť alebo niekam ujsť. Poď ďalej."

Cítim akýsi vnútorný pokoj a nepokoj zároveň. Teším sa keď ho tu vidím a desím sa toho čo mi povie. Rob je lepší človek ako ja. Nie preto lebo ma ľúbil ale preto lebo dokáže odpustiť človeku rýchlejšie ako sa zdá.

Sadneme si do obývačky a z kuchyne zoberiem džbán s vodou a citrónom.

,,Prečo on?" Nedá mi šancu pripraviť sa ale čo som mohla čakať. Však?

,,Tak na to ti nedám odpoveď lebo ju sama nepoznám. Jednoducho sa to stalo."

Sklamanie a odhodlanie, to sú dve veci ktoré mu vidím v očiach.

,,Nejde mi do hlavy, že čakáš dieťa s niekým ako je on a hlavne po tom všetkom."

,,Tak takých ľudí ako si ty je viac. Ja som medzi nimi. Možno to bolo tým koľko času sme spolu začali tráviť vďaka súťaži a hlavne po nej. Naše alkoholické oslavy málokedy dopadli dobre. No na moju obranu ti môžem povedať, spala som s ním skôr ako sme sa dali my dvaja dokopy. To, že čakám jeho dieťa som zistila keď si odišiel sestre na svadbu, ale to som ti povedala pred tým barom. Totižto, v deň štátnic som odpadla a možno som tušila čo je vo veci ale nechcela som tomu veriť. Večer som si urobila niekoľko tehotenských testov ktoré ako môžeš vidieť dopadli pozitívne a miesto prvotného plánu ísť v pondelok na potrat, Sebastian rozhodol inak. Na niečom sme sa dohodli a aj napriek mojej nevôľi som musela súhlasiť. Preto ten rozchod s tebou. Obaja sme sa zhodli na tom, že bude fajn ak o tomto bude vedieť čo najmenej ľudí čo je vlastne nemožné."

,,A teraz spolu chodíte?"

,, Jasné, že nie. To by ma nemohli volať Ľadová Kráľovná. Rob, je to hrozne komplikované a niektoré veci je lepšie nevedieť."

,,A cítila si vôbec niečo ku mne?"

,,Mala som ťa a mám ťa rada. Bol si môj prvý a najdlhšie trvajúci vzťah."

Štipka šťastia ✅ Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora