Part1

5.2K 144 17
                                    

Jungkook mnghentak kakinya bnyak kali. Geram teramat. Mana x ya awek dia curng belakang dia. Dh ah dngn senior pling kiot kt kolah tu. Mana x broken.

"Siap kau jimin."

--
Jungkook perhati jimin dri jauh. Dia nk buat si jimeng tu merana. Ambik kau!

Snyuman sinis trbit di bibirnya. Dia tau nk buat apa kt si pendek tu. Jungkook pun beredar dri situ dngn segera.

--
Jimin melihat jam ditngnnya. X sabar dia nk dating dngn sorng awek mantap aums. Tpi dia x prnh sntuh lebih dlm lagi ah. Dn itu ialah awek jungkook. Yesheu.

Jimin tngok teleponnya. Dh pukul 9 mlm tpi awek jungkook blum dtg. Dia bosan so dia main instagaram.

Ttiba mulutnya ditutup dngn shelai kain. Trkapai2 dia nk lepaskan diri tpi mlngnya dia x berapa kuat dn akhirnya dia pngsn begitu shaja.

--
Jimin bukk matanya. Trkedip2 matanya mmndng suasana. Wait a minute. Sejak bila dia kt rumh mewah ni?

"Dh bngun pun." Suara pling dikenali mngejutkannya. Jimin sgera pndng ke arh lelaki itu.

Jungkook.

"Kook! Aku kat mana? Mana soora?" Tnya jimin. Dia bngun wlaupun kepalanya msih sakit.

"Klau kau dngn soora x buat mcm ni, kau xkan ada kt sini tau skrng." Mata jungkook tajam mnikam ank mata jimin. Ttiba jimin rasa berdebar. Tatapan mata jungkook btul2 lain.

"Aku buat apa?" Tnya jimin dngn muka hairannya. Jungkook gelak kecil. Dia tarik baju jimin smpai wjh mereka hmpir brsentuhan. Jimin dh hmpir pngsan. Jungkook? Jntung dia pun brdegup laju. Dia x tau kenapa.

"Kau curi dia dripada aku." Blas jungkook. Dia mnolak kasar jimin. Geram.

"Aku? aku curi dia? Dia yg dtg kt aku. Xkan aku nk tolak pulk kan? Dh lah body mntap aums!" Kata2 jimin buat telinga jungkook mmbahang.

"Dia aq punya. Jngn hrp kau sntuh dia." Jungkook peluk tubuhnya. Cuba mnhan marah.

"Dia kau punya? Bistu why dia dtg kt aku? Dngn muka x bersalah dia? Ke dia dh bosan dngn kau?" Tnya jimin smbil dicmpur dngn sindiran pedas. Rahang jungkook dh bergerak. Panas.

"Kau ni mmg-" jungkook ingt mnumbuk wjh jimin ttpi kakinya trsngkut kt karpet and otomatik badan dia trdorong ke hadapan. Tnpa diduga bdnnya jatuh tepat ke ats jimin.

Jimin pndng wjh jungkook x berkedip. Pipinya mula merah. Jntungnya brdegup kncng. Kenapa ttiba ada perasaan ni?

Jungkook kaku. Jntungnya brdegup sngt pntas ketika ini. Sebab apa? Adkh disbbkan wjh mereka sngt dekat?

Jimin mmndngkan ke tmpt lain. Wjhnya merah amat. Malu opkoz! Jungkook trsedar. Dia sgera bngun tpi kakinya msih trsngkut pda karpet jdi dia jtuh balik ats jimin.

Ok kali pling memalukan. Bibir mreka bersentuhan secara tiba2.

Jimin diam tnpa suara. Begitu juga jungkook. Suasana sepi memenuhi ruang itu.

Jungkook rasa brdebar yakwoh. Betul2 dia x expect mende ni. Ttiba dia rasa horny. Hnya disbbkan pndngn jimin buat dia horny.

Jungkook menjarakkan bibirnya dripada jimin. Cuba hilngkan prasaan horny yg mula mncengkam dirinya. Jngn buat kerja gila weh!

Jungkook brlari masuk ke dlm bilik mndi. Cuba smbunyikan prasaan malu dripada jimin.

Jimin mnyentuh lembut bibir merahnya yg bru shaja trsentuh dngn bibir jungkook. Msih x prcaya. Adakah dia bermimpi?

Segaris snyuman gmbira trbit. Prasaanya brcmpur baur. Jungkook btul2 ada aura lain yg buatkan dirinya gmbira. Kenapa dia boleh cam ni sdngkan dia straight?

Bersambung..
Jikook ver pulak💓 yeyyyyy

ᗪᗴᐯIᒪWhere stories live. Discover now