Sebulan jungkook jauhkan diri dripadanya. Ttiba dia rasa sunyi. Rindu nk tngok snyuman bunny dia.
Bahu jimin ditepuk prlahan lembut dri belakng. Dia toleh ke belakng.
"Kemas brg kau." Arah jungkook. Jimin angkat kening.
"For?" Tnya jimin.
"Ikut je ckp aku.cepat aku tunggu kt luar." Kata jungkook sbelum brlalu prgi mninggalkan jimin.
Jimin ikut arahan jungkook wlaupun hatinya sudh rasa lain.
--
Jimin melemparkan pndngnnya ke luar tingkap. Agak lama dia x tngok dunia luar. Adakah msih ada org yg ingt dia selama lebih kurng 2 buln dia mnghilng tnpa jejak?--
"Turun." Arah jungkook tnpa pndng jimin. Jimin pndng jungkook pelik."Kenapa ni? Kenapa yoongi ada kt depn? Kau nk buat apa?" Tnya jimin. Jungkook tatap mata jimin. Mata jungkook dh berkaca.
"Aku xnak seksa kau. So aku suruh yoongi jaga kau. Stop cari aku." Kata jungkook dngn nada sebak. Jimin peluk jungkook erat.
"X..kau x salah..aku syg kau..jngn tinggalkan aku please.." rayu jimin.
"Sorry. Cukuplah smpai sini je.. aku nk kau happy..jngn rindu aku nnti kau trseksa.." jungkook mncium sekilas bibir jimin. Jimin kaku.
"Tapi.." x smpat hbis kata2nya jungkook dh potong.
"Keluar sbelum aku penggal kepala kau.." jungkook brubah jadi agresif. Jimin geleng.
"Please..aku syg kau.." rayu jimin.
"Satu.."
"Dua.." pisau lipat dikeluarkan dripada poket.
"Tiga.."
Jimin trpksa kluar dripada perut kereta. Dia xnk hri ni hri terakhir dia melihat jungkook.
"Good boy. Bye park jimin."
Bersambung..
Menatang aku mrepek ni? Ahahah aku bosan so aku tulis je apa yg melayang dlm otk aku..sorry bosan
YOU ARE READING
ᗪᗴᐯIᒪ
Romanceʷʰᵉⁿ ˢⁱ ᵖˢʸᶜʰᵒ ᶜⁱⁿᵗᵃᵏᵃⁿ ᵏᵃᵘ ;-; . . . . . ᶜᵒᵛᵉʳ ᵇʸ ʰʳˡᵉʸʸʸᵠᵘᵉˣⁿ. ⁱ ᵈᵒ ⁿᵒᵗ ᵒʷⁿ ᵗʰⁱˢ ᵖʰᵒᵗᵒ. ᵖʰᵒᵗᵒ ᵇʸ ᵖⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗ. . . . ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓