Jimin POV
Aku perhati je dia balut kaki aku. Hmpir stengah jam dia kluarkan kaca dri kaki aku. Sbenanrya x bnyak pun aku yg buat lmbat.
"Dh prgi mndi." Arah jungkook seraya bngun untk trun ke bwh.
"Kau nk prgi mana? Aku xnk mndi! Nnti msti air tu kena luka aku." Aku ni kkdng cerewet gak.
"Nak prgi buat breakfast lah cik abg oi. Xyah nk mnja sngt gi mndi." Arah jungkook sbelum blah. Watafak dia tinggl aku cam tu je. Hiks dh lah kaki aku ngilu lagi.
"Jahanam punya ank jeon. Dh lah smalam rogol aku. Babesh!" Rungut aku smbil jln trhinjut2.
--
Aku jalan trhinjut2. Pergh bhaya siak klau trgelincir dlm bilik mndi. Hiks apa nsib aku.Aku duduk kt katil. X ah berapa skit sngt kena air.ahahh aku yg over skrng ni.
"Syg dh hbis mndi ke?" Tnya jungkook dri muka pintu. Aku jeling dia. Bukn nk tolong aku pun tdi! Bish naneun solo.
Jungkook dtg dekat bila aku x jwb dia punya prtnyaan. Lntk pi ah. Hati aku lagi sakit.
"Kau nk goda aku ke apa?"
Aku pndng dia. Watafakc? Anda ingt aku suka ke kena rogol smalam?
"Gila. Tlg abik baju aku." Arah aku smbil pndng tempat lain. Aku tau lah dia syok makan aku punya body smalam. Ish babeh.
Jungkook diam. Dia hnya ikut arahan aku. Haa tau pun takut.
Sambil2 tu aku felip rmbut pakai tngn. Aku x prasan pun yg jungkook tngh tatap aku dngn pndngn byun dia.
"Kau seksilah hri ni. Round two?" Tnya jungkook smbil gigit bibir bwh dia dngn sksinya. Yakwoh aku lemah jap.
"Xnak aku. Sakit tau!" Aku cuba buang nafsu aku. Aku xnk jtuh dlm game si durjana ni.
"Sakit pun still best kan?" Kata jungkook smbil buat snyuman pervert dia. Bana mu.
"Ehh cptlah bagi baju tu. Aku sjuk tau!" Kata jimin. Jungkook bgi baju lengan pnjang ngn sluar.
"Dh kluar syuh. Aku nk pakai baju." Kata aku. Meluat tngok muka byun dia tu. Ingt elok? Tmpaq kang mau x naya hidup anda!
Bersambung..
YOU ARE READING
ᗪᗴᐯIᒪ
Romanceʷʰᵉⁿ ˢⁱ ᵖˢʸᶜʰᵒ ᶜⁱⁿᵗᵃᵏᵃⁿ ᵏᵃᵘ ;-; . . . . . ᶜᵒᵛᵉʳ ᵇʸ ʰʳˡᵉʸʸʸᵠᵘᵉˣⁿ. ⁱ ᵈᵒ ⁿᵒᵗ ᵒʷⁿ ᵗʰⁱˢ ᵖʰᵒᵗᵒ. ᵖʰᵒᵗᵒ ᵇʸ ᵖⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗ. . . . ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓