Jimin rasa pelik. Jungkook lngsung x keluar dripada bilik sjk petang tdi. Dia x lapar ke?
Dngn brhati2 jimin pun naik ke tas walaupun ngilunya msih terasa. Nk tunggu jungkook? Tahun depan pun blum tntu dia trun.
Pintu diketuk perlahan.
"Jungkook? Kau ok x? Boleh aku masuk?" Tnya jimin di sbalik pintu. Tiada sahutan. Jimin pulas tombol pintu tu selow2.
"Jung-" mata jimij trbeliak.
"A-pa yg dh ja-ja di ni?" Tnya jimin smbil pndng skeliling. Bilik itu dipenuhi dngn cat? Or darah? Tpi dia dpt bau darah tau.
"Aku x nk cederakan kau. Please jauhkan diri kau dripada aku."rayu jungkook tnpa mmndng wjh jimin. Jimin prlahan duduk di sbelah jungkook.
"Jungkook..kenapa kau buat cam ni?kau xtkut mati ke?" Tnya jimin smbil goncng badan jungkook. rasa nk pngsan je dia bila tngok ada darah kt tngn jungkook. Yup jungkook toreh tngnnya.
"Aku dh memang mati kt dlm.kau je yg xtau." Blas jungkook. Jimin geleng2. Air matanya dh brtakung.
"Jungkook..jngn buat kerja gila!! Aku syg kau! Kau dngr x?" Jimin cuba rmpas pisau tajam itu tpi jungkook lebih pntas.
Tubuh jimin ditolak ksar. Jungkook naik ats jimin. Pisau itu ditujukan di mata jimin. Sngt dekat.
"Aku x suka org halang aku buat hobi aku. Kau jngn halng aku atau aku tarik nyawa kau hari ni gak." Bisik jungkook. Air matanya jimin jatuh prlahan2. Dia tkut tpi dia xnak jungkook buat mcm ni.
"Please..jngn buat bnda gila..aku xnak khilangn kau.. please jungkook..ingt aku.." rayu jimin. Jungkook diam.
Pisau dijauhkan dri mata jimin.
"Sorry." Jungkook bngun dn kluar dri bilik itu. Jimin hairan. Tpi dia brsyukur kerana nywa x ditarik hri ni.
Bersambung.
YOU ARE READING
ᗪᗴᐯIᒪ
Roman d'amourʷʰᵉⁿ ˢⁱ ᵖˢʸᶜʰᵒ ᶜⁱⁿᵗᵃᵏᵃⁿ ᵏᵃᵘ ;-; . . . . . ᶜᵒᵛᵉʳ ᵇʸ ʰʳˡᵉʸʸʸᵠᵘᵉˣⁿ. ⁱ ᵈᵒ ⁿᵒᵗ ᵒʷⁿ ᵗʰⁱˢ ᵖʰᵒᵗᵒ. ᵖʰᵒᵗᵒ ᵇʸ ᵖⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗ. . . . ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓