Jimin menatap wjh Jungkook. Tringat kembali kisah lama mreka brdua. Segaris senyuman trbit di bibirnya.
"Kau ok x?" Tnya jungkook apabila dia sedar yg jimin pndng dia lama. Jimin geleng. Dia smbung makan. Pdhal dia x dak mood nk mkn ni.
"Jungkook." Pnggil jimin. Jungkook pndng jimin hairan.
"15/9 ni kau tinggal sesorng tau. Aku ada kerja." Kata jimin. Jungkook hnya angguk kmudian dia smbung mkn. X kesah.
--
Jungkook rasa pelik. Jimin ni jnis suka pndng org lelama ke apa? Mremang nk mampoih."Jimin.." pnggil jungkook lagi.
"Hmm?" Blas jimin. Dia tatap mata jungkook lama kmudian dia pndng tempat lain. Blushing weh.
"Kita ada hubungan ke? Mksud aku kita prnh jumpa x? Or kita prnh jadi kwn?" Tnya jungkook lagi. Hatinya mulai curiga. Jimin mcm smbunyikan sesuatu.
"Hm? Kita prnh jumpa? X prnh kut..mungkin muka aku lebih kurng mcm kwn kau ke." Tipu jimin. Dia mlas nk citer. Biarlah Jungkook x ingt psal dia. Dia pun dh move on.
"So..why gelang ni ada kt kau?" Tnya jungkook smbil mnunjukkan gelang kesyngn jimin.
"Shit-" jimin nk rmpas blik tpi jungkook lebih pntas. Dia trik tngn jimin smpai wjh mreka jdi rapat. Jimin kaku.
"Ngaku cepat. Kita ada hubungan atau x? Mcm mana kau boleh ada gelang ni?" Tnya jungkook lagi dngn suara deep dia. Jimin diam. Dia sbenarnya takut.
"Aku..kau..kita.." jimin xtau nk mula mcm mana. Dia x leh bernafas sbb wjh mereka brdua rpat sngt.
"Cepat bgitau sbelum aku cium kau." Ugut jungkook. Jimin dh geleng.
"Aku..kita..sbenarnya kwn!" Ngaku jimin. Jungkook leraikan pegangannya perlahan2. Dia tunduk mmndng gelangnya dn gelang jimin?
"Kwn? Hm.." jungkook brfikir. Tpi dia dpt rasa lain. Cuba pikir blik. Klau kwn kenapa dia snggup cium jimin? Mana ada kwn buat camtu. Melainkan..
"Kwn atau lebih?" Tnya jungkook lagi. Jimin jeling jungkook geram.
"Dh xyah tau. Ish payah tau!" Jimin bngun. Geram. Asyik dia je kena buli. Bistu bila dia leh buli org pulak?
"Jimin..please tell me the truth.." rayu jungkook dngn muka bunny dia. Jimin mngeluh berat. Jungkook ni pndai pujuk hatinya.
"Ok. Fine. Kau jngn mnyesal eh?" Jimin bagi amaran. Jungkook angguk laju.
"Sbenarnya kau..."
"Kau pyscho and gay." Kata jimin tnpa perasaan. Jungkook kaku.
Gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay
Pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho pyscho psycho
"Watttt bish?!!! Are u kidding me?!! Aku bukn gay!!! Wargh no no no u gotta be kidding me!!!! This is fake!! Fakeeeee!!" Jungkook mroyan.
"Kau gay. And tu lah hakikatnya. Kau rogol aku and then kau tinggalkan aku. Klau aku prmpuan pstu aku mngandung aku dh bwk ank kau tau! Nasib aku laki." Jimin bebel. Jungkook geleng2. Dia lompat kt ruang tamu smbil jerit.
"No no no aku bukn gay sial!!! Wargahbwjzbssuhsiwns aku normal!! Qarhejewggwgwgqqgqg!!!! Help mehh!!!!!"
Bersmbung..
Sorry aku buat ep ni jungkook ttiba kena sawan😂
YOU ARE READING
ᗪᗴᐯIᒪ
Romanceʷʰᵉⁿ ˢⁱ ᵖˢʸᶜʰᵒ ᶜⁱⁿᵗᵃᵏᵃⁿ ᵏᵃᵘ ;-; . . . . . ᶜᵒᵛᵉʳ ᵇʸ ʰʳˡᵉʸʸʸᵠᵘᵉˣⁿ. ⁱ ᵈᵒ ⁿᵒᵗ ᵒʷⁿ ᵗʰⁱˢ ᵖʰᵒᵗᵒ. ᵖʰᵒᵗᵒ ᵇʸ ᵖⁱⁿᵗᵉʳᵉˢᵗ. . . . ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ✓