Výcvik

11 2 0
                                    

"Skvělá práce."
Bitt se ten den naučila chodit po dvouch nohách jako její pán.
Už uměla mluvit i jeho jazykem a naučila se přemýšlet. Byla moc vděčná za všechno. Směla spát u jeho postele a směla mu pomáhat při práci.
"Už ti je 6 let, Bitt. Čas začít s pokrokem."
Pokračoval a vyzařovala z něj menší hrdost. Bitt si sedne a poslouchá. Nadšeně zavrtí ocáskem a nemůže se dočkat.
"Dnes začneme s bojovým výcvikem."
Upřesnil a Bittin bratr Nyx se objevil ze dveří a sedl si vedle ní. Nyx byl černý lišák s lehce bílým půl kruhem na čele. Jedno ucho bylo do bíla a jedna zadní tlapka též. Bitt věděla, že mu lehce nadržuje. Ale učila se poctivě a dávala do toho vše.
"Zaútočte na sebe"
Lehce popošel. Podívá se na bratra a ten se bez váhání vrhne. Srazí ji k zemi a ušklíbne se.
Instinktivně ho kopne do břicha a on odskočí bolestí. Rychle se zvedne a přišpedlí ho k zemi. Zakousne se mu do krku a on vykřikne. Rychle přiběhne a odtáhne ji.
"To stačí. Ale i tak, skvělé."
Položí ji na zem. Dveře se otevřou a vejde bílá vlčice. Bitt ji měla hodně ráda. Byla milá, laskavá a ohleduplná.
"Svačina"
Položila tác s jídlem na zem. A dvě liščata se rozeběhli najíst. Vlčice je obešla a šla k pánovi.
Zanedlouho byly misky prázdné a liščata nevěděla co dělat.

××××××××××××××

Navečer odešel pán s Nyxem. Bitt zůstala sama. Byla jako vždy zamčená v malé místnosti plné prachu a špíny. Zakašle a lehne si.
Nyx se vždy vytahovat, jelikož mu n prý ukázal i svět nahoře. Bylo to pro ni nefér.. On s ním cvičil více než s ní.
Tak Bitt musela cvičit sama. V této místnosti byla děsivá, otrhaná a stará figurína. Bitt tu s ní cvičila, když byla sama. Když se unavila ráda si malovala prstem do spadaného prachu obrázky.
Díky staré žárovce na stropě, která občas svítila, mohla na své výtvory vidět lépe než svým slabým nočním viděním.
Zavře oči a vzpomíná. Pán ji občas učil i jiné zajímavé věci. Jak se postarat o různé tržné rány a jak hluboké zašít.
Jeho slečna ji učila o rostlinách a bylinkách. Bitt to milovala, moc ráda si k nim čichala a snažila se je zapamatovat.
Ze vzpomínání ji vytrhne zaskřípání dveří. Rychle se zvedne a vyjde tam. Pán se vrátil i s Nyxem.
Hned se začal chlubit co všechno viděl a co všechno umí. Bitt ho ignorovala a čekala co bude dál.
"Vítej, zlato"
Slečna ho rychle obejmula a on ji také.
"Večeře je hotová"
Řekne a zavede nás do místnosti se stoly, kde si oni sedli a my na zem.
Začali jsme jíst. Bitt poslouchala o čem se ty dva bavili.
Když dojí, začne se olizovat.
Najednou dostane povel jít k pánovi. Dá si jí na klín a začne hladit. Bitt začne příst.
" Lišky umí příst?" zeptá se slečna. Z pána vycítila strach. Bylo tu nějaké tajemství? Kdo byl vůbec její otec?
"Její genetika je trochu spojená.. S kočkou"
Rychle odvětí. Slečně ta odpověď stačila a začala sklízet nádobí.
S kočkou? Páni. Bitt byla velmi překvapená.
Tohle vážně nečekala.

× Před úsvitem ×Kde žijí příběhy. Začni objevovat