Kapitel 1

388 19 1
                                    

Sky P.O.V

Jag vaknade av att killarna va i köket alla utom Niall, jag tror dom bakade nåt. Då vänder Louis sig om mot mig och viskar "god morgon sky" jag ler och säger "god morgon vad gör ni?"
Jag skratta till lite när alla killarna bär förkläde
"Niall fyller år idag och vad skrattar du åt?" Säger Harry och kollar på mig med ett leende "Så ni bakar tårta åt han?" Säger jag och alla kollar på mig och jag tar up ett förkläde och frågar "får jag hjälpa till?" Zayn ler och säger "ja du kan hjälpa Louis att fixa marsipanen"

jag sätter up mitt hår tvättar händerna och tar på mig förklädet. Jag stod där och hjälpte till med marsipanen dom skulle göra prinsesstårta till han och på toppen skulle det till vår prinsessa.

När vi var klara med tårtan gick vi upp och sjöng för han och gav han både tårta och presenter "oj förlåt jag har inget att ge dig." Säger jag och snabbt som attan kom jag på det "jag ska ta med dig på en dag i stan." "Det behöver du inte men killarna här förväntar jag mig nåt ifrån" säger han och jag skrattar till.
Av Louis fick han ett mobilskal med en morot på, av Zayn fick han massa saker till en gitarr, av Liam fick han ett par svin dyra hörlurar och av Harry fick han en dag på nandos och han skulle betala allt Niall åt. "Harry är du säker du vet hur mycket jag äter men tack!" Säger han och alla skrattar utom Harry som bara står där och ser helt knäckt ut.

Killarna skulle ha en överraskningsfest åt Niall på stranden och Simon skulle lura hit han. Det var jättemånga kändisar där och dom hade fixat allt som man kan önska sig typ, dom hade stora högtalare, massa chips, ostbågar, lösgodis och mat. "Niall kommer, göm er!" Skriker nån ut jag gömde mig bakom ena bordet och snart kom Louis och gömde sig bredvid mig. Han va rätt så söt men nej sky kärlek finns inte. Alla hoppar fram och skriker "Överraskning!"

Niall gick direkt till maten och börja äta lite. Inte förvånad alltså!

_

_

_

Detta kapitlet va skrivet av Beata
Nästa kapitel ska då Wilma/00cyrus skriva hoppas ni gillade ses nästa gång det är min tur att skriva❤️

Forever and AlwaysWhere stories live. Discover now