Julkalender kapitel 12 dag 2

224 8 0
                                    

Skys P.O.V

Louis kom in springandes i mitt rum. Jag satt med hunden i mitt knä och tittade ut på den första snön som börjat komma utifrån hotellet. "Din mage!" Jag hade helt glömt av att min mage var uppskuren och sönder innan nu. Det va la för att jag är van med smärtan. "Det läker av sig själv ta det lugnt!" Sa jag tyst. Jag fortsatte titta ut på snön och alla glada människor som va ute på stan och shoppade.

Efter ett tag kom Louis in igen med alla killar. Harry kom fram och lyfte ner hunden från mitt knä. Min lilla hund började skälla och han la den på sången igen. "Zayn och Liam se till så att jag når magen!" Viskade Niall. Jag hörde och tittade förskräckt på dom. De la mig på en madrass på golvet och drog upp min blodiga tröja. Min mage täcktes av slaskigt blod men fullt av sår. Louis hällde vatten över magen och tvättade försiktig rent såren. Sedan vände han mig om och gjorde samma på ryggen. Det sved men dom va för starka för att jag skulle kunna komma låss.

Louis gick ensam med mig till duschen och drog av mig kläderna utan mina underkläder. Jag som hatade min kropp va berömd med armarna att skydda magen och axlarna och allt kött som visades. Han drog av sig sina kläder utan kalsongerna och lyfte upp min lilla kropp i hans famn. Han bar in mig i duschen och satte på kranen. Blodet från min mage rann av. Vattnet som va genomskinligt ändrade färg till röd och Louis mage som va pressad mot min blev röd av all blod.

Han satte mig ner på badrums golvet och jag kurade ihop mig som en boll och grät. Louis kom och kramade om mig och viskade gång på gång att det va okej. Efter vi hade duschat så ropade han på Niall och Harry. Liam ville inte hjälpa till för att han mådde dåligt av att se vad jag har gått igenom i hela mitt liv. Zayn va med Liam och tröstade han och det va jag glad för.

Harry började torka av min kropp medan Niall hämtade en allovera salva. (Dom är sjukt bra att ta på alla möjliga sår och brännskador!) när jag va torkad så börjadenlouis dra ut all allovera salva som Niall hämtat på min mage och rygg. Den kladdiga geggan värmde såren och dämpade smärtan en liten bit.

Efter dom hade lagt nån slags bandage plåster på ryggen och magen så fick jag på mig Louis stora tröja och ett par mjukisbyxor till det. Liam satt med hunden i sitt knä i soffan. "Jag kom ihåg när jag köpte henne till dig när jag kom med i One direction. Jag visste redan så att jag skulle åka iväg dag ut och dag in! Jag visste att jag skulle flytta ifrån dig! Och när jag lämnade er så flyttade ni till Sverige. Pappa tyckte att jag lämnat er. Han tyckte att det va mitt fel så han ville inte att jag hittade er! När du sedan efter flera år av saknad ringer mig och gråter så visste jag inte vad jag skulle göra! Når du sa att du behövde hjälp, du behövde rymma då ville jag mer än gärna hjälpa dig!" Sa Liam gråtandes. "Förlåt Sky det är mitt fel att detta ens började!" Jag gick fram till min storebror. "Nej! Det är mitt fel att jag inte drog tidigare och slutade hålla kontakten med dig! Det är tack vare dig jag är hos dig nu. Du kunde säga nej men du sa jag och tog mig hit! Tack!" Han log lite. "Sky jag älskar dig!" Sa han. "Jag älskar dig med brorsan!" Svarade jag.

Bara 22 dagar tills jul! Att fira jul med min underbara bror och hans vänner skulle bli helt perfekt!

-
-
-
-
Hej detta kapitlet är skrivet av 00cyrus ❤️ det är nog nu jag ska berätta om julkalendern vi har startat.

Varje dAg kommer 1 kapitel fram tills jul! På julafton får ni några presenter 😍😱 mer säger jag inte om julklapparna annars är det ingen överraskning!

Sedan så kommer det komma upp lite tävlingar här!

Vi kommer ha tävlingar på att vinna något😱
Tävlingar om att få en egen roll som skys bästa vän👭
Tävlingar om fancalla från både mig och beata_foooer 💁👯
Tävlingar om shotouts på alla våra konton och böcker! Som tex Child direction, denna, WHO care och hjälp mig.🙋🙋
Tävling om att få en sneek peek samtal från 00cyrus om hennes nästa fan-fiction som kommer ut om några veckor!

Alla dessa tävlingar och många mera kommer ut då och då! Hoppas så många som möjligt deltar! Tro mig detta vill ni inte missa!!!!

Forever and AlwaysWhere stories live. Discover now