Kapitel 2

397 19 0
                                    

Skys P.O.V

Att jag ens tänkte på honom... Alltså jag kan inte tänka på Louis! Kärlek finns inte, killar är bara idioter! Dom kommer ändå bara krossa ditt hjärta i slutändan!

"Hey Sky, vad gör du här?" Frågade Liam när han kom. Jag satt en bit från Nialls fest. Jag orkade bara inte va med. "Visst finns det inte något som heter kärlek?" Liam tittade på mig. "Tänk inte på han! Han krossade ditt hjärta en gång och det va en gång för mycket!" Jag tittade ner. "Liam, alltså jag är rädd, jag är rädd för kärlek!" Liam kom och kramade om mig! "Kärlek är inte farligt! Alla blir hjärta krossade! Det har hänt alla! Följ med nu!"

Jag följde med Liam till alla andra. Louis stod där... Liam gick självklart dit. "Hej Sky, hur är det?" Sa Louis och klappade mig på ryggen. "Bra, bara bra!" Louis som verkade gå på min lögn bara log och svarade "skönt att höra! Välkommen till London princess!" Jag skrattade och tog nån mugg med alkohol i, men innan jag hann svepa det drog Liam det ur min hand. "Du är för ung!" Jag suckade och gick därifrån.

Louis P.O.V

när Sky gick frågade jag Liam den frågan jag väntat länge på att kunna fråga. "Vad hände Sky?" Han tittade upp på mig med nu ledsna ögon. "Jag kan tyvärr inte säga det. Du får fråga henne!" Jag tittade sorgset upp på han, "okej!"

Jag sprang efter Sky och drog med henne till lägerelden där Niall har börjar spela på sin gitarr och börjat sjunga. Vi följde med i sången. Fast Sky sjöng lågt så jag kunde inte tyda på om hon fått sin brors sångröst eller inte.
Men det jag märkte och hörde va att hon kunde sjunga ganska bra ändå.

Helt plötsligt plingade min mobil till. Jag tog upp den och såg att det va från Harry.

Hazza❤️: sluta spana in Sky, alltså det är lite fel tillfälle när Liam sitter brevid henne.

Mina kinder flammade upp i en röd nyans. Jag tittade på Harry med en döds blick, den lydde ungefär "käften, annars så lovar jag dig att du är körd!"! Hoppas han använde sin hjärna för en gång skull så han kunde fatta lite iallafall!

-
-
-
-
-
Detta kapitlet va skrivet av: 00cyrus
Hoppas ni gillade det! Som ni mörkt turas jag och Beata om att skriva kapitlen. Märks det vem som skriver vilket? ❤️

Bara så ni vet är Beata nybörjare och jag är faktiskt imponerad att hon gjorde sitt första kapitel så bra! (Kapitel 1)!

Det är så att Beata läser mina fan-fiction och tog kontakt med mig för att vi skulle skriva en ihop! Och vem vill tacka nej till en så underbar tjej?

❤️❤️❤️

Xoxo
00Cyrus

Forever and Alwaysحيث تعيش القصص. اكتشف الآن