Kapitel 7

251 12 1
                                    

Skys P.O.V
Niall gig ut ur rummet och jag satt i sängen men bestämde mig snart för att byta om och gå ner.
Jag gick ner och jag såg Louis sitta och gråta på golvet och jag satte mig bredvid och sa "Louis snälla förlåt jag älskar dig"
"Ha lite försent sky fattar du inte, det är över hejdå" sa han och gick up till sitt rum och jag kände en tår falla ner för min kind och jag tog lite frukost och gick sen up på mitt rum och bara grät.
Efter en stund kom Zayn in "hej hur mår du jag tyckte jag hörde nån gråta" sa han
Jag kollade på han med tårar i ögonen och han satte sig bredvid mig och gav mig en kram.
Jag kramade tillbaka och jag lutade mitt huvud mot hanns axel och han blev snart blöt.
"Oj förlåt du blev lite blöt på axeln" sa jag och han log mot mig och sa
"det gör ingenting jag har fler tröjor" jag log tillbaka och torkade tårarna.
"Följ med ner dom andra vill nog prata med dig." Sa han och reste sig up och tog tag i min arm "jag kan inte jag vill inte träffa Louis nu vi är inte bästa kompisarna nu" sa jag och han satte sig bredvid mig igen "vad har hänt" svanhamn med en orolig röst.
"Han gjorde slut med mig och det är därför jag är lite ledsen" sa jag och han kramade om mig och gick ut men kom snart in igen.

-
-
-
Förlåt för kort kapitel! Detta kapitel är gjord av beata_foooer

Forever and AlwaysWhere stories live. Discover now