Skys P.O.V
Jag vaknade på morgonen. Min bröllops dag! Min nervositet höjdes till topp. Och där hängde min klänning och en på en prov docka. jag gick upp från sängen och ner för trappan. där nere stod Louis och hade dukat ett helt frukost bord med makor yougurt korv kött bullar och allting! När jag kom ner så sa han hej älskling och han kom i rusande fart och kasta upp mig och gav mig en kyss. vi åt i ungefär en halvtimma!
Jag gick upp och tog på mig en vit klänning med vit glittriga paljetter och ett par silvriga sandaler. Jag gick till mitt sminkbord och satte mig. jag tog på mig lite foundation och puder och lite vit glittrig ögonskugga och till sist mascara. Jag borsta mitt hår och sen borsta jag bak luggen och satte fast en klämma. jag gick till Louis och han hade tagit på sig. han gick fram till mig och höll mig runt midjan och sa vad fin du är älskling. men du
Är ennu finare sa jag och skrattade och det sluta med att hans läppar låg mot mina.nu var det daks att åka!vi hoppa in i bilden och på vägen dit så satt vi bara och höll varan i handen. När vi kom fram sågar det PROPP FULT med människor! Och vi hade bestemt att vi skulle vara på stranden vid solnedgången!Allt var klart. Våra släkter och kompisar hade nu samlats. Min vita klänning hängde ner över kroppen på mig och Louis hade fått gå för länge sedan. Liam stod brevid mig och var nervös för att gå brevid mig till Louis. "Det borde vara jag som är nervös" skrattade jag nervöst fram. "Men jag är faktiskt ganska nervös över min fina syster ska gifta sig med ett pucko!" Sa Liam nervöst. Jag skrattade till lågt. Klockorna började. Nu ringa och dörrarna öppnades sakta. "Nu är det dags!" Sa jag glatt och började gå hand i hand med Liam.
Där framme stod han, min vackra kille som snart skulle bli min nya make. Helt perfekt enligt mig. Jag var så stolt över allt vi gjort. Nu går jag här med den vackraste klänningen som finns med min bror mot min blivande make. Louis log, och är det nu man ska säga att jag dog. Jag lilla Sky Payne upplever alla tjejers största önskan.
"Tar du Louis Tomlinson som din blivande make?" Frågade prästen mig. "Ja!" Louis log stort mot mig. Ett leende som inte gick att beskriva. "Louis Tomlinson tager du Sky Payne som din blivande hustru?"
(Flash backs från Louis och Skys bästa dagar)
Jag satt där en stund tills jag reste mig och när jag öppnade dörren står Louis där men nu har han i alla fall mjukisbyxor och tröja på sig och jag kramar han jag vet att jag är rädd med jag viskar ändå i hans axel
"Jag älskar dig med."
Har kramar hårdare och jag gör likadant.Jag gick fram och stod bakom Louis och kramade
han samtidigt som jag sa
"Jag älskar dig med."
Han knuffade undan mig och kollade på mig med tårar i ögonenAlla började skrika och jag titta bak där Louis kommer gåendes mot mig. Jag la ner min gitarr och gic och mötte han på scenen. Han tryckte dig mot mig. "Tack för du gjorde det!" Sa Han. Jag log och kysste han mjukt.
Jag vaknade av att Louis putade ut mig ur sängen. Jag reste mig up och kollade klockan. Den va 5 på morgonen. "Louis sluta röra på dig i sömnen." sa jag med en trött röst. "Förlåt sov nu igen." Sa han och jag slog han löst på armen.
"Då går jag och äter dina morötter" sa jaDen där gamlingen som trodde jag var ihop med nästan allihop i bandet, sedan visade sig att det var Zayns farmor.
Hur mycket mormor gillade Louis. När hon nöp han i kinden innan hon gick.
Mjölkriget jag kom hem till och Louis kastade mjöl i mitt ansikte och sedan slickade upp! Det var riktigt roligt.
Snöbolls kriget mitt lag vann när jag mulade Louis.
Alla minnen är våra bästa minnen. Jag älskar alla minnen med Louis även dom dåsigaste.
(Flashback slut)
"Ja!" Svarade Louis prästen. Mitt leende växte och blev stort och glatt. "Du får kyssa bruden!" Sa prästen. Jag suckade lyckligt och mötte Louis mjuka läppar i en mjuk kyss. Jag la min panna mot Louis panna.
"FOREVER AND ALWAYS!"
-
-
-
Sista kapitlet av denna boken!Första stycket är skrivet av min underbara syster @annie_sandman resten är skrivet av 00cyrus
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever and Always
Fiksi PenggemarSky en svensk tjej som flyttar till London och träffar Louis. Louis är medlem i bandet One direction. Som hennes bror Liam också är. Efter Sky förra kille varit otrogen mot henne hade hon blivit rädd för kärleken! Följ med Skys resa mot framtiden! D...