Kapitel 34 eran julklapp

437 11 1
                                    

Här är eran julkapp från oss! Varning det är ett LÅÅÅÅNGT kapitel!
-
Jag vaknade och smög up så inte Louis skulle vakna. Killarna bakade tårta och jag hjälpte till. Dom gjorde kladdkaka och va snart klara. "Ska vi väcka Lou?" Sa jag och dom nickade så jag började gå. "Happy Birthday to you...." Sjöng vi och Louis satte sig och gnuggade ögonen. "Tack god jul förresten." Sa han och jag kramade "ska vi gå till granen?" Sa Louis och vi alla sprang till granen och satte oss i soffan och snart kom en tomte in och satte sig på en stol. "Ska inte dom små sitta i tomtens knä?" Sa Liam och skrattade "menar du mig och Harry då eller?" Sa jag och Liam nickade med ett elakt flin. Och jag och Harry gick och satte oss i hans knä. Liam tog ett kort på oss. Och sen skulle vi börja öppna paket.

Jag öppnade mina och av Harry fick jag en USA One pice en sådan Niall har. Av Niall fick jag en chocklad fontan. Av Liam fick jag en bil... Alltså nycklarna var i en påse och bilen i garaget. Den var röd sportbil. Av Zayn fick jag en Batman keps. Sedan sist men inte minst av Louis fick jag ett halsband med texten "S+L forever and Always!" Det va i ett hjärta. Jag öppnade hjärtat och såg en bild på mig och Louis kyssas. "Jag älskar dig!" Viskade jag och kramade han med trådar rinnandes för kinderna. "Jag gav dig en av de dyraste sport bilar och till mig sa du bara 'tack brorsan du E bäst' och för ett löjligt halsband börjar du lipa!" Sa Liam. "Han skämtar bara! Avensjuk du vet!" Blinkar Harry.

Jag skrattade och sa "Wow en bil jag älskar dig också" han började skratta och jag brast ut i skratt "e du nöjd nu?" Sa jag och han nickade "Sky kan du komma lite" sa Louis och stannade mitt i rummet där en mistel satt och jag pussade han och skrattade. Vi gick tillbaka och satte oss i soffan "jaha och vart har ni varit då?" Sa Niall och skrattade. "De du" sa Louis och Niall bara la sig på golvet och skrek "JAG ÄR HUNGRIG VART ÄR MIN FRUKOST!!!" Och alla börjar gapskratta. "Du får la ta av min tårta" sa Louis och Niall sprang ut ur rummet och kom snart in i rummet med en tårtbit..

Vi satt och åt Louis kladdkaka och pratade. "Firar man inte jul den 25 i London?" Frågade jag. "Jo men eftersom du är svensk gjorde vi det idag istället!" Sa Zayn. Jag kramade om killarna. "Åhhh vad jag älskar er!" Sa jag glatt. Efter vi åttioåtta upp gick jag in i duschen. Jag fick snart sällskap av en glad Louis. "Ör det okej om jag joinar?" Skrattade jag. "Du år redan här så det är la okej!" Skrattade jag. Louis log sitt fina flin och pussade mig på huvudet. "Akta dig Louis jag ska ta balsam!" Skrek jag argt. Louis var verkligen absolut ivägen. "Men jag vill ju ha en puss!" Skrattade jag. Jag log mot Louis. "Okej" sa jag och böjde mig upp mot hans läppar.

Jag satte mig vid sminkbordet och satte på lite röda läppar, foundation, puder, mascara och en snygg färg på ögonskuggan. Jag satte på mig min röda julklänning och mina svarta tajts med hål i. Jag satte mig och började locka topparna av håret. "Vackert!" Sa Louis som kom bakom mig. "Men du vet att jag hatar smink!" Sa Louis. "Bl.a. Bl.a. Bl.a. På dig!" Skrattade jag. "Gumman du år vacker utan!" Jag tittade stort på han. "Så jag är ful nu!" Svarade jag. "Nej, du år alltid vacker!" Jag log. "Du med babe!" Skrattade jag. Att Louis var såhär kärleksfull är inget nytt. Dessa kommentarer är behövande och jag får höra dom varje minut typ.

Jag gick ut där killarna satt "wow du e jätte fin" sa Liam och jag kramade han "tack du ser inte så dum ut du häller" sa jag och han skrattade lite. "Ehm... Liam du vill nog svara" sa Niall allvarligt och gav Liam telefonen "Aa de e Liam." sa han och gick ut ur rummet men kom snart in igen "Sky det är mormor hon är i London och kommer snart hit hem till oss." Sa han och jag fattade typ inget va han sa. "Va kommer hon hit? Mamma och pappa sa att hon va död" sa jag och han kramade mig. "Det är hon inte hon kommer om 30 min." sa han och jag trodde jag skulle börja gråta. "Så när ska vi äta?" Sa Niall och alla brister ut i gapskratt "Niall vi han nyss ätit frukost!" Sa jag och han kollar surt på mig och sa "Det va för en hel timma sen." alla börjar gapskratta igen. *knack knack* vi hörde att dörren knackade. "Det måste vara mormor" sa jag och hoppade up från soffan och sprang till dörren.

Forever and AlwaysWhere stories live. Discover now