Sziasztok!
A nevem Kovács Cintia.17 éves vagyok.A családom nem éppen átlagos...Az édesapám elhagyott minket mert mint kiderült volt egy másik családja is rajtunk kívül.Van egy kistestvérem Denis.Édesanyám korán szült enegem, ezért a kisöcsém és köztem van 14 és fél év. Azóta anyukam talált magának egy nagyon rendes embert Sásfalvi Zoltánt, és ha mindenigaz úton van a legkissebb tesóm is.Anya most nemrég tudta meg hogy terhes.Esztergomban lakunk egy nagy panellakásban.Ahhoz képest hogy panel, egészen nagy.Bőven elférünk benne öten nemsokára hatan.
-Most azt mondtam öten?
-Igen azt mondtam, mert a legfontosabb embert az életemben ,utoljára hagytam.Van barátom a neve Roni Jorden.Ronival egy koncerten ismerkedtünk meg, ahol szerelem volt első latásra, bár ezt vagy három hónapig egyikünk sem látta be.Ronival már több mint három éve együttvagyunk.A családjáról alig tudok valamit. Édesapja angliából költözött ide magyarországra, és ismerkedett meg édesanyjával.~♡♡♡~
Sziasztok!
Roni Jorden vagyok.
18 éves.Esztergomban élek.Cintiéknél lakom, mondhatni úgy hogy átköltöztem apámtól hozzájuk, aki ugyan abban a panellakásban lakik mint mi, csak két emelettel alattunk.Édesanyámat nem ismerem.Még sosem láttam.Állítólag egy éves voltam mikor apával elváltak így én apához kerültem, mert ő végképp lemondott rollam.Csak úgy itt hagyott az apámra, aki folyton iszik és ezért mindig ordibált velem.Nekem ebből már nagyon elegem volt, és ez miatt a legtöbbször ingerült voltam.A nevelő apja nagyon aranyos.Cintit tiszta szívemből szeretem, és becsülöm.Amióta ismerem, lelkesen készül az órákra, és még dajkálja az öccsét szabadidejében.Nagyon becsülöm ezt benne.Jó igaz néha összekapunk apróságokon de ennek ellenére tiszta szívemből szeretem, és nem adnam semmi pénzért....Sziasztok!
Hát ennyi lenne a bevezető rész.Nem tudom észrevette-e az aki olvasta a másik könyvem, hogy ez annak a folytatása.De nem szükséges elolvasni ahhoz hogy értsétek a könyvet.Úgy írtam meg hogy érthető legyen anélkül is, hogy beleolvastatok volna.További szép olvasást nektek!
ESTÁS LEYENDO
Örök szeretet egy család alapja
Romance~Hajnal van, itt fekszem egyedül az ágyamon.Halkan szól a tv, annyira hogy a gondolataim szinte üvöltenek mellette. Azon jár az agyam, hogy ezt én rontottam el, vagy ő. Az is lehet hogy mind a ketten hibásak vagyunk ebben.~ ~Ami megtörtént, azon má...