Szeptember 21 hétfő:
Tegnap hazajöttünk.Mondanom sem kell az utazás eléggé lefárasztott.Délután tudtunk csak elindulni hiszen Roni másnapos volt és életet kellett belé lehelnem hogy el tudjunk indulni.Mikor hazaértünk váltottunk pár szót anyáékkal, vacsiztunk, elmentünk fürdeni és már aludtunk is.Ma viszont ahogy megígértem Roninak elmegyek Tamáshoz.
-Biztos egyedül szeretnél menni?Szívesen elkísérlek.-kérdezte ma reggel már harmadjára.
-Igen teljesen biztos vagyok benne.Még ha én beteg is vagyok nem hiányzik hogy a sok betegtől te is elkapj valamit!-válaszoltam neki.
-Én nem kapok el semmit ha eddig tőled nem kaptam el, úgy hogy az elmúlt három napot együtt töltöttük.-jelentette ki.
-Jó de már nagy lány vagyok és a családtagodhoz megyek nem egy idegen orvoshoz aki évente kétszer lát.-mondtam,kissé unottan.Nem igaz hogy nem érti meg hogy egyedül is meg tudom oldani a problémáimat.
-Jól van cica lassan megyek mert még a végén lekésem a vonatot!Szia!-Gyorsan elmotyogtam halkan én is egy sziát.Adott egy csókot a homlokomra, majd felkapott a pultról egy almát és kiviharzott a konyhából.Két percel késöbb hallottam ahogy becsukódik a bejárati ajtó és elmegy.
Fel kéne hívnom Tamást hogy fogadjon hamarabb a betegeknél, hiszen nem hiszem hogy vírus mert akkor Roni is elkapta volna.
A telefonom a kezembe vévve kikerestem a számát és már tárcsáztam is.3 csörgés után fel is vette.-Szia Cinti, mi ilyen sürgős? Sosem hívsz reggel.Netán beteg lettél?
-Szia.Figyelj. Az az igazság hogy megígertem Roninak hogy elmegyek hozzád amint vége van a "nyaralásunknak".Nincsen igazából semmi bajom cska kétszer elhánytam magam meg néha szédülök.Szerintem csak gyomorrontást kaptam.Mondjuk nem is csodálom ennyit még élegemben nem ettem...-Meséltem neki hosszasan.
-Jól van, figyelj csak akkor most csináljuk azt, hogy befejezem a reggelim korábban bemegyek a rendelőbe és még rendelés elött rád nézek. Szerintem ez nem gyomorrontás hanem egy vírus.
-Jól van mikorra menyjek?
-Nekem fél óra múlva megfelel. 8:00-ra jön az első időpontos betegem.
-Rendben ott leszek!-Vágtam rá majd rámtette a telefont.Gyorsan felvettem egy fekete farmert csíkos pulcsival ami igazán kiemelte a mellem, és a vonalaimat.Mivel eléggé vékony vagyok ezért szerintem ez a legjobb válsztás. Majd én is úgy tettem mint egy 20 percel ezelött Roni.Felkaptam egy almát a pultról majd elindultam az előszoba fele.
-Hova hova?-kérdezte anya.
-Lemegyek Tamáshoz, Roni aggódott, így kénytelen vagyok elmenni, mert ha nem kapok tölle.-jelentettem ki halál nyugodtan.
-Mi a bajod, vagy egyáltalán miért aggódik Roni?-Már éppen válszoptam volna mikor közbeszólt.-Tudod mit ne válaszolj, siess inkább majd ha hazaértél elmagyarázod.
-Okés szeretlek anya szia!-meg sem vártam a válaszát kimentem az ajtón.
Mikor odaértem, kopogtam majd bementem.Korán volt még csak fél 8.Az aszisztens sem volt még bent.Csak Tamás ült a székében.
-Na jó reggelt!Foglalj helyet.-Így is tettem nem mondtam semmit csak leültem a vizsgáló asztalra.-Na mond csak el mégegyszer hogy mik a panaszaid?
-Hát ami azt illeti kétszer hánytam és néha egy kicsit megszédülök.De ezen kívül semmi komoly.Nincsen nagy baj csak Roni nagyonfelfújja a dolgokat...Azért jöttem csak el hogy te is meg mond neki hogy nincsen semmi bajom és békén hagyjon.-Néhányt hümmögött az orra alatt majd meg szólalt.
-Meg tennél nekem valamit?
-Persze mond csak.
-Le mérnélek.
-De hiszen két hete mértél le.
-Tudom de nem írtam le magamnak sehova.
-Akkor megmondom. 48 kg vagyok.
-Inkább menyjük biztosra lemérlek.
Ráálltam a merlegre.Tamás is figyelte, addig amég meg nem állt a mérleg egy bizonyos számon.
-50 kg?Hát az meg hogy lehet?Két héttel ezelött mértél le mert kellett a sulihoz.-Akadtam ki teljesen.
-Az nem lehet hogy te emlékszel rosszul?
-Nem pontosan 48 kg voltam.
-Jól van akkor most elmondom mit csinálunk.Szerintem csak gyomorrontást kaptál.Ma meg holnap otthon maradsz, és szerdán ha nincsen semmi baj mehetsz suliba.Viszont ahogy látom-Nézte a monitort maga elött-lejárt a gyógyszered javallata.Elmész nőgyógyászhoz, majd vissza jössz ide a javallattal.Mindjárt fel is hívom neked a legjobb nőgyógyászt a városban.
-De hisz az hogy lehet?Három hónapja voltam ott utoljára.
-Viszont csak annyira adták a javallatot.-ekkor elkezdett kutatni egy papír után.Mikor meglett, tárcsázta azt a számot ami rajta volt.Mikor felvették elkezdett orvosi nyelven hadovalni így én nem értettem belölle semmit.
Miután vegeztem Tamásnál hazamentem gyorsan a papírjaimert amik az orvoshoz fognak kelleni.
1 óra múlva...
-Noss kisasszony.Nem tudom miert jött mert a javallat egy évre szól mindig, viszont nem baj mert így megtudtuk amit megtudtunk.-nézett fel rám a monitorból.
-Mire szeretne pontosan kilyukadni doktornő?-neztem rá ertetlen fejjel,mett ő lehet hogy tud valamit de én mar semmit nem értek.Ez az egész annyira zavaros.Ekkor átültett egy másik székhez egy gépezet mellé.Valami kezdett bennem felélénkülni.Ne tudom hogy az izgalom, vagy a kíváncsiság, de másodpercről- másodpercre rosszabb lett.Kezdtem érteni miért ültetett ebbe a székbe.Gondolataimból egy düvögő hang ébresztett fel.
-Mondja volt mostanában rosszul?Netán hányt?A menstruációja megvolt a legutóbb?-ekkor jött a pofon.Kezdett valami merengeni miért kérdezi.Viszont nem akartam hogy igaz legyen.Meg nem lehet igaz, majd egy pár év múlva biztos örülnek neki.
-Volt kétszer a hetvégén.És az e-hónapi nem volt meg meg.Tudja olyan gyógyszereket szedek ami miatt késhet.
-Igen látom , viszont jöjjön ide és üljön bele ebbe a székbe.-Úgy tettem ahogy kért.Majd kis korongokat tetta hasamr.Ekkor hallhato volt a szívdobogás.Na itt már letagadni nem lehetett semmit.-Maga minden bizonnyal 8 hetes terhes.Gratulálok!
-Bocsásson meg, de ez lehtetelen.-néztem rá megdöbbenve.
-Úgy néz ki még sem az.Hallotta is elöbb azt a szívhangot nem?-Felelte mosolyogva.Láttam rajta hogy próbál nyugtatni.De ez nem jött be.A látásom egyre homályosabb lett.Ott volt egy kérdés ami nem hagyott nyugodni.
-Elnézést!Lehet egy utolsó kérdésem?
-Persze állok szolgálatára.
-Nekem azt monták annak idelyén hogy gyógyszer nélkül sem esnék teherbe a betegségem miatt.Akkor ez hogy történhetett?
-Erre pontosan én sem tudom a válszt.Azon a gyógyszeren kívül szed vagy szedett az utobbi időben más hatóanyagú gyógyszert?-Kezdtem el gondolkodni, az elmúlt heteken...
-Nem, vagyis nem tudom.Szedtem egy gyógyszert amit a fogorvosom írt fel fogfájásra.-egy kósza könycsepp folyt végig az arcomon.
-Nézze látom, és tudom is hogy fiatal.A gyógyszer nagy valószínűség szerint az ön fogamzásgátlójának elnyomta a hatóanyagát.De próbáljon meg örülni.
-Igyekszem doktornő viszont most megyek.Még vissza kell mennem a háziorvosomhoz is...
Sziasztok!
Ez sokkal hosszabb rész lett, mint úgy általában a többi.Ezentúl igyekszem hosszabb reszeket írni.
Ha tetszett kérek szepen egy komit!
BINABASA MO ANG
Örök szeretet egy család alapja
Romance~Hajnal van, itt fekszem egyedül az ágyamon.Halkan szól a tv, annyira hogy a gondolataim szinte üvöltenek mellette. Azon jár az agyam, hogy ezt én rontottam el, vagy ő. Az is lehet hogy mind a ketten hibásak vagyunk ebben.~ ~Ami megtörtént, azon má...