3 fejezet- Levi és Light

312 15 5
                                    

~Light~

Már felöltöztem most indulok az iskola felé. Egy dolgon jár az eszem.
Mégpedig, hogy mit fogszolni Levi, hogy mellette fogok ülni. XDDDD
Már előre röhögök. De legább nem a mellett a cukor hegyre hasonlító és kávé illatú padnál ülök. Levi már amennyire ismerem elléggé szereti a rendet szóval talán nem lesz bajom csak akkor ha mindennek vegyszer illata van, azt mégjobban útálom mind ha kávét szagolgatni.

Ebben a nagy gondolkodtam,  hogy megbotlottam és elestem. -Bassza meg miért itt van ez az egy kurva kő, hogy én pont ezen esek erre a retkes földre és kurva piszkos legyek! - káromkodtam hangosan.

Biztos Levi megmosatja a kezem 5X ha nem többször...  Ahhjjjj nem hiszem el...
Na összeszedtem magamvégül csak a nadragomon egy kisseb lyuk meg a kezemen egy horzsolást. Bassza meg...  Kifolyt a kulacsomból a víz és az egész rám ömlött. Nagyon ügyes vagy Light és kurva tehetséges. Ugy nézhettem ki, mint aki most jött az árvaházból. Hát basszus kurva jó.

Nagy nehezem beértem az iskolába TOVÁBBI SÉRÜLÉS NÉLKÜL. Első utam a mosdóba vezett, hogy Levi ne piszkáljon jogy retkes a kezem.

Beérek az osztályba. Levi még nincs benn nem szoktam beérni túlkorán, de ő mindig becsengetés után. De Hanji már a helyén ül L mellett. L megint engem néz, de hát ilyen öltőzetbe nem is csodálom.

Leültem a helyemre már becsöngettek, de még mindig nincs itt... Nem is baj. Felőlem ne is jöjjön...
Na és csak mondanom kellet.
Megjött, de jó...
Látom, hogy nézi hova kéne leülnie mikor észre veszi Hanjit L mellet már rájött és mivel mellettem van hely ezért nagyon nehezen leül mellém...

Szia-mondja kis undurral-Szia-mondom "nagyon" kedvesen. - Hogy hogy én ülök melletted? -mondja- Ja csak gondoltam, hogy milyen jó lenne melletted ülni.. - mondom elfordulva mert nem akarok rá nézni- Aha- mondja unottan. - Elakartam ülni meg te is szoval hát ömm itt vagyok - XD... -RÁJÖTTEM NEM VAGYOK SÍK HÜLYE- Mondja forró fejü király idegesen.
Ez úgy, de úgy hiányzott ez...

Bejött a tanár szerencsére, mert ha nem tette volna meg biztos olyan vitába kezdetem volna tisztaság mániás gyerekel, hogy még az egyel allatunk lévőek is hallották volna sőt még a tanáriban is. Na de mindegy.

Óra közben olyan érzésem van mintha figyelnének hátra fordulok és láttom, hogy Hanji szürös szemmekkel néz. Hát olyan arcot vág, mintha azt mondaná, hogy ezért meggőllek és darabokra téplek. Így telet el az egész nap, de legalább nem kellett Levivel beszélnem, nem szoltunk egy máshoz... Ennek örültem végül is.

Kicsongettek.  Elindultam volna hazafelé de amikor kiérek a folyosora csak annyit látok, hogy valaki úgy fut felém mintha most akarna megőlni...
Gyorsan irányt változtatok és be megyek a férfi modóba nem siettem, csak szépen lassan sétáltam, hogy ne vegyék észere...  Ide legalább nem jönn be.  Mivel a lámpák villágítottak nem láttam az arcát. De szinte majd nem biztos, hogy Hanji volt...
Azért majd nem biztos mert lehet, hogy Levi volt. XD

Haza mentem, lepakoltam, megtanultam a házit és lefeküdtem az ágyba...

Szeretsz? /Befejezett/Where stories live. Discover now