3.DIO

175 9 3
                                    


No na moju sreću nije prošlo dugo te smo zajedno izašli na piće,pa u šetnju,u kino,I tu se dogodio naš prvi poljubac.
“Znaš što…Budući da ovaj vikend nemamo nekakvih posebnih obaveza mogli bismo otići u kino,na neki film..Što ti misliš o tome?”pitao sam nervozno,češkajući se iza potiljka sa osmjehom na licu.
“Pa,može.Imaš li već neki film u vidu?”
“Nemam,a kakve ti najviše voliš?”upitao sam se,nadajući da će reći romantične jer ne samo da ih I ja volim nego bi atmosfera bila idealna za..
“Svejedno mi je.”odgovorila je s blagim osmjehom na licu. Ma sigurno voli romantične nego neće da mi prizna heheh…A možda bolje horror da mi poskoči u zagrljaj kad se prepadne.Dobra ideja Jungkook,zapravo odlična.Izabrat ću nešto od to dvoje.
“Onda ću izabrati nešto I kupiti karte,pa ti javim.”
“Može,nego moram sad nešto obaviti,pa vidimo se.”poljubila me u obraz I otišla.Osjetio sam kako mi se obrazi žare I uopće nije bilo sumnje da sam se zaljubio.Budući da nisam imao ideje kamo bih,a I nije mi se dalo odmah ići kući,odlučio sam nam nabaviti karte.Romatika,da je raznježi I otopi ili horor da mi skoči u zagrljaj I još kaže da se boji spavat sama I ostane kod mene.Nadmašio sam sam sebe. No  što ako se ona ne boji horora čim može raditi ovaj posao. Ma  daj,Jungkook,svi znaju da su žene u dubini duše nježne I plašljive tako dasu jako,jako male šanse da je neustrašiva,I,ne upali li ovo,stvarno ne znam što će.Odabrao sam drugu opciju te kupio karte i krenuo kući kad sam ugledao nju kako blizu njene zgrade stoji i priča s jednim od naših kolega,Jiminom. Ne ,neću planuti,ja sam mirna I staložena osoba,definitivno to ne bi došlo u obzir.Samo sam projurio kraj njih bez pozdrava I otišao kući.Iako znam da su oni samo kolege I ništa više postajem ljubomoran,s njim je odmah lijepo pričala a mene odbija pa se duplo više moram truditi I to nije pošteno. Ma da mi je,moram priznati,ovako zabavnije.

Only youWhere stories live. Discover now