Razmišljajući o njoj,prisjetio sam se trenutaka koje smo proveli zajedno u ovih godinu dana,kako smo se upoznali,naš prvi poljubac,izlasci,zagrljaji pred rastanke.
**flashback**
“Jungkook,na ovom zadatku radit ćeš s Milicom,ona je nova I molim te uputi je u sve vezano za posao,znaš kako to ide..”rekao mi je inspektor Taeyang,bolje rečeno naš šef.Da vam bude jasnije radimo kao krim policija,istražujemo slučajeve ubojstava,prikupljamo dokaze I radimo što je potrebno kako bi otkrili ubojice I strpali ih tamo gdje im je mjesto.
“Nije problem.”slegnuo sam ramenima.Još ako je lijepa bit će mi zadovoljstvo raditi s njom.
“Drago mi je.Inače dolazi svakog trena.I trebate poći u kvart Nowon-gu,dogodilo se ubojstvo, troje je poginulih,jedno preživjelo s težim ozljedama,osoba je hospitalizirana , a vas dvoje trebate poći tamo izviditi što se točno dogodilo I naravno prikupiti dokaze. Je li sve jasno?”potvrdno sam kimnuo glavom kad sam ugledao djevojku odjevenu u crno,duge smeđe kose I tamnih očiju kako nam se približava.Bez razmišljanja zagrizao sam donju usnu. Ne da je lijepa,nego predivna.Dobro Jungkook,na poslu si,trebaš paziti kako se ponašaš.
“Milica,ovo je Jungkook,Jungkook ovo je Milica.”rukovali smo se.
Kad smo riješili to oko upoznavanja krenuli smo na zadatak.Radilo se očito o planiranom ubojstvu iz neke osvete,čim su žrtve bili taoci što se moglo vidjeti po tragovima na rukama I nogama što je potvrdilo da su bili vezani,a I kasnije mučeni do smrti.Tijela su odnesena na obdukciju ten am je uskoro smjena završila.
“Pa,Milice,jesi li za da se nakon posla malo opustimo I izađemo negdje,recimo na piće,te se bolje upoznamo?”posmjehnuo sam se zavodnički kako bi pristala no to kod nje tada nije upalilo.
“Žao mi je,ali nemam vremena,možda neki drugi put,vidimo se.”mahnula mi je I otišla.*najvjerojatnije ce jos nekoliko dijelova biti flashbackovi no ne i cijela prica tako da ne brinite😂❤*
YOU ARE READING
Only you
FanfictionUvijek si bio ti.I samo ti.Onaj kog sam najviše voljela i onaj kog ću najviše voljeti.Šteta što to do sada već nisi shvatio.Kao da nikad nisi primjećivao ljubav koju sam ti pružala.Očito ti nisam značila ni blizu koliko ti meni.Ili to nisi pokazivao...