6.DIO

124 7 0
                                    

A I iskreno,najradije bih s nekim razgovarao I olakšao si dušu. Pa da,Suga,jedan od mojih kolega I dobrih prijatelja,mogao bih mu sve ispričati te bi mi on mogao dati neki savjet što da uradim ili eventualno gdje bi mogla biti.Nazvao sam I pitao da dođe,ako ima vremena,naravno.Pristao je I rekao da će doći kroz maksimalno pola sata.Upalio sam televizor I nešto gledao kako bih ubio dosadu dok nisam čuo zvono na vratima.
“Uđi.”rekao sam te zatvorio vrata nakon što je ušao.
“Pa,za što si me točno trebao?”
“Gle,imam problem I treba mi savjet.”
“Da čujem.” sjeo je na kauč I prekrižio ruke.
Ispričao sam mu sve,I za pismo koje mi je ostavila.
“I?Kako bih ti ja trebao pomoći?Da rješavam tvoje ljubavne probleme.Realno dosta mi je I svojih.”
“Ela?”pitao sam.
“Ma da.Uglavnom ne shvaćam kog jarca mene ovdje tražiš za savjet umjesto da letiš ulicama I tražiš je,osim ako to već nisi uradio pa ti je potraga završila bezuspješno.”
“Nisam je tražio.”
“Zašto?”
“Gle,ako je odlučila otići možda je najbolje da pustim ili..”na to me samo pogledao podižući obrvu.
“Voliš li ti nju uopće?”
“Pa naravno da je..”prekinuo me.
“Onda?Što čekaš?Traži je idiote.”
“Nije to tako jednostavno,znaš li ti koliki je Seoul?”
“Znaš ti koliki je svijet?E pa da sam na tvom mjestu obišao bih cijeli svijet uzduž I poprijeko I ne bih stao dok je ne pronađem.Šta je Seoul?Daj Jungkook ne budi budala.Ako ti slučajno dođe u glavu da me stvarno poslušaš,rado ću ti pomoći da je pronađeš.”uzdahnuo je pomalo isfrustrirano.
Kad malo bolje razmislim zaista je u pravu. Ma koja sam budala da se još mislim da li da je tražim ili ne,kao da imam mozak djeteta od tri godine,a i ono bi znalo što je učiniti.
“U pravu si.Idemo.”rekao sam odlučno.
“Sigurno?”
“Da,da,odmah.”
“Ipak ima nešto u toj tvoj ludoj glavi.”nasmijao se I ustao te mi prišao.

Only youWhere stories live. Discover now