9.DIO

111 6 0
                                    


Jungkook POV
Proslo je vec nekoliko dana od kad je nema.Imam jako los osjecaj u vezi svega ovoga.Znam da ona nije takva osoba. Ne  bi me ostavila bez razgovora jednostavno ne bi.Nije se ni ponasala drugacije nego inace.Sto ako se nesto dogodilo?Ako me itko volio,onda je to bila ona.A i cudno je sto joj je mobitel danima iskljucen.Svasta mi pada na pamet.Znam da ne bih trebao biti negativan no moram sve uzeti u obzir.
"Kookieee,tu si."kad sam cuo Tiin glas,osvrnuo sam se.Sigurno se pitate tko je ona. Pa ,buduci da  Milice nema ,nasli su joj zamjenu,a to je Tia.Da,priznajem,slatka je i sve to,ali nije ni blizu kao Milica. Ni jedna nikada nece biti.
"Rekao sam da me ne zoves Kookie."smetalo mi je to,zato sto me tako Milica zvala,i ne zelim da je iti jedna zamjeni.A kamoli zove kako me i ona zvala.
"Zar uvijek moras biti tako hladan?Sto fali tom nadimku?"
"Nista narocito,samo...Iz nekog razloga ne volim kad me ljudi tako zovu.Imam svoje ime,a i na radnom smo mjestu,tako da..."
"U redu,nego..šef te zove,kaže da treba s tobom razgovarati."
"Dolazim."
Odmah sam otisao do njegovog ureda.
"Slusaj Jungkook,imam neke vijesti.Naime,nestao je  Seung Hyun,kriminalac nedavno pusten iz zatvora.Sumlja se da je nekog oteo,kao sto to i uobicava.Buduci da si ti jedan od boljih inspektora,zaduzujem te za ovu misiju,poslat cu ti jos nekoliko policajaca da ti..."
Dalje ga nisam slušao.Srce mi je umalo zastalo na sam spomen njegova imena.Znam da mi ga je Milica spominjala.On je njen bivsi.A ako je nestao i nema ga sto ako je...Ne Jungkook to je nemoguce.Sto ako je njemu pobjegla ili ako je...ako joj je sto napravio nema sanse da mu postedim zivot.Dobro,ne mora znaciti da je nju oteo.
"Jungkook,slušaš li me?"
"Aha...nego..da li je nedavno prijavljen nestanak neke osobe?"
"Koliko se sjecam,ne."slegne ramenima.
Duboko se u sebi nadam da Milica nije upetljana u sve ovo.
"Uglavnom,ti,Suga,Ela i Tia zaduzeni ste ga naci.I bolje mu je da nije nista pokusao."
"U redu,šefe."
Okupio sam ih te im javio sto trebamo napraviti.Činjenica da nema ni njega ni Milice sve me više uznemiravala.Moji osjećaji i intuicija nikad me do sad nisu izdali,ali ovaj put se nadam da hoce.Jer zadnje sto bih htio saznati jest da joj je nesto napravio ili da se vratila njemu.Ako bi i vec htjeli opet biti skupa,zasto bi nestali iz Seoula?Ili opcenito nestali?
"Jungkook,jesi okej?"upitala me Tia.
"Ma da,super sam,kao i uvijek."iako mi ton glasa nije tako zvucao.A istina je da sam se iznutra raspadao.Nedostaje mi 𝗯𝗶𝘁𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗼 𝗺𝗲𝗻𝗲 ,nedostaje mi 𝗼𝗻𝗮.
"Sigurno?"zagrlila me s leđa i najradije bih je odgurnuo da leti dvadeset metara dalje jer mi trenutno najmanje treba neciji dodir.Zato se izmaknem.
"Da,kad ti kazem,odlicno sam.Čak i da imam problema ne bih se imao kome povjeriti."
"Meni mozes sve reci."blago se osmjehne i stavi mi ruku na rame.
"Zao mi je ali trenutno nemam povjerenja ni u koga.Želim biti malo sam,to je sve."na to napokon makne ruku,a ja odem.
Ela POV
Ta mala me nervira od kad je dosla,na pocetku se motala oko mog Yoongija,a sad oko Jungkooka.Kao da mu i ovako nije tesko sto je ostao bez Milice,a ona ga spopada.Ako joj on vec nece reci sto je ide ja cu.
"Stani,mala!"doviknem,a ona se trgne.
"Što sad ti hoćeš ti?Drzati mi propovijedi o necem.Pustila sam ti Yoongija,sta je sad?Nije valjda da si bacila oko i na Jungkooka?"
"Gle,ja nisam kao ti.Motas se oko svakog kojeg ugledas.Imam ja Yoongija,on mi je i vise nego dovoljan.A ti se kani Jungkooka,i ovako dovoljno pati.Nedavno je ostao bez cure,a ti se vrtis oko njega."
"Ostavila ga?Jos bolje za mene.Sigurna sam da sam bolja od nje."

Only youWhere stories live. Discover now