5.DIO

131 6 0
                                    

Promatrala me I smijala se mojoj reakciji.Kladio bih se da sam izgledao kao budala rumenih obraza i jednostavno nisam mogao sakriti to da mi se sviđa I kako se osjećam u njezinoj blizini.Srce mi počinje kucati kao ludo,čim mi kaže nešto zacrvenim se,više sebe ne prepoznajem.Inače sam sve samo ne stidljiv,ali kraj nje.Spustio sam pogled na njezine pune,mekane usne i izgledale su tako primamljivo da mi je odmah došlo da ih poljubim.Hajde Jungkook,možeš ti to,ne budi papak,poljubi curu.Jedino tako dat ćeš joj do znanja da ti se sviđa,a i ako te odgurne i ošamari znat ćeš da joj se ne sviđaš.Stavio sam joj ruku na struk I primakao je sebi.A tada vrijeme kao da je stalo.Nekoliko trenutaka gledao sam je u oči,a onda nam spojio usne. Na moju sreću I olakšanje uzvratila je.Odmaknuo sam se I pogledao a ona se samo osmjehnula te sam je opet poljubio.Nisam želio da to ikad prestane.Najradije bih ovako ostao zauvijek,no morali smo se odvojiti.Uzeo sam je za ruku te  je otpratio kući. Na rastanku smo se još jednom poljubili,a onda sam I ja napokon otišao svojoj kući.Sjećam se da tu noć oka nisam sklopio,samo sam mislio na nju.
**end of flashback**
Od tada smo postali nerazdvojni,snaga naše ljubavi bila je neopisiva,I stvarno bi se reklo da će tako I ostati. No ,s vremenom sam imao sve više posla,dosta puta radio sam prekovremeno,išao u druge gradove rješavati zločine.Nažalost,bio sam toliko zaokupljen poslom da sam je jedva primjećivao.Sam sam si za to kriv.Trebao sam naći vremena za nju,nije baš I da nisam,ali to nikad nije bilo dovoljno ili sam bio umoran.A nikad se nisam zapitao kako je njoj,kroza što prolazi,I bila je u pravu,činilo se kao da je sve bitnije od nje.Ali opet volio sam je,više od svega,iako sam joj to trebao pokazati a ne držati u sebi I pustiti da na mene druge stvari utječu.Možda bih je trebao potražiti. No ni sam ne znam gdje je.Znam da sigurno neće otići živjeti gdje I prije,taj stan je prodala kad je prešla u moj kvart kako bi mi bila bliže.Jedina mi je nada ostala kad bi došla na posao I sve joj objasnio I pitao je za drugu šansu te da pokušamo ispočetka.

Only youWhere stories live. Discover now