Moja historia...

504 15 2
                                    

Cześć, nazywam się Amelive Black,
Mam 13 lat i mieszkam w Derry...

Od urodzenia wyróżniała się z tłumu, gdyż moje włosy (teraz sięgające do kostek) od zawsze były ombre czarno srebrne ( Tak, to mój naturalny kolor).
Moi rodzice bardzo mnie kochali.
W moje 6 urodziny rodzice zabrali mnie na wycieczkę  do Derry...
W pewnym momencie poradzili mnie na małej walizeczce koło biblioteki, i mówiąc że za chwilę  wrócą poszli za róg...
Mijały minuty, a potem godziny, a ich nie było....
Siedziałam tak z nadzieją że wrócą...
Potem jeden policjant zabrał mnie na komisariat, dał coś do picia i do jedzenia.
Potem kiedy sprawdzili gdzie znajdują się moi rodzice okazało się że.... wyjechali...
Wyjechali daleko z tąd tak po prostu mnie zostawiając.
Jak na swój wiek byłam bardzo kumatym dzieckiem więc policjant powiedział mi w prost co się stało.
Nie mogłam uwierzyć że mnie pożucili... wydawało mi się że mnie kochają...
Nie miałam żadnej innej rodziny, więc trafiłam do monu dziecka w Derry.
Po miesiącu zaadoptowała mnie pewna bardzo bogata rodzina.
Aktualnie jestem bardzo szczęśliwa, mieszkam z mamą (Bellą Black), tatą (Michaelem Blackiem), oraz 10 letnim bratem Wyattem (czyt. Wajetem).
Jestem bardzo wysportowana, (jak już wspomniałam) mam czarno srebrne lekko falowane włosy sięgające do kostek i brązowe oczy.
Moi rodzice prowadzą stadnine, jest przeogromna: ma ponad 500 stajni z czego w jednej mieści się po 50 koni.
Robimy również hybrydy genetyczne, mamy wszystkie rasy świata, który wyścigowe, ogromne place treningowe i hale.
Ja jeżdże konno, ale nie mam jeszcze własnego konia, mimo tego bardzo chciałabym go mieć.

Co do moich przyjaciół, to nie mam ich zbyt wielu, jednak od czasu adopcji przyjaźnie się z Billem Danbrough'em (który jest też moim kuzynem), Richiem Tozierem, Eddiem Kaspbrakiem oraz Stanem Urisem.
Razem tworzymy: klub Frajerów, czyli: The Losers club.

______________________________________

Cześć, jak wam się podoba pierwszy rozdział?
Mam nadzieję że przypadł wam do gustu.
Do zobaczenia w koleinym.
Papa...

The Losers ClubOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz