November 14.csütörtök

147 12 0
                                    

Lilla szemszöge

Gyomorgörccsel keltem(és nem azért!).Igazából izgultam.Nagyon.
Mivel tudtam,hogy ma *** szülei nem lesznek otthon és ezért *** áthívott hozzájuk,hogy vigyázzunk az öccsére és a hugára.Nem féltem át menni csak eddig nem barátnőként voltam ott.

Szerencsés.Mit meg nem adnék azért ha lenne egy testvérem.Szép álmok.

Szóval az ilyen és ehhez hasonló világ megváltó gondolataimnak véget vetettem felöltöztem majd megálltam a parafatábláim előtt.Minden reggel rá nézek és akkor eldöntöm,hogy jó napom lesz.Kár,hogy ez nem mindig jön be.De ma bejött.

Ezek után elmentem a konyhába valami reggeli után nézni(ami egy nutellás gofri lett) és mivel a nagyiék valami oknál fogva ma tovább aludtak mint általában elindultam suliba.
A kapunkban viszont *** várt.

Hosszasan megcsókolt(aminek következtében félig elmúlt az idegességem) majd elindultunk volna ha vissza nem húz.
-Akkor ma átjössz?-kérdezte.
-Persze-bólintottam mosolyogva.Vajon a szülei tudják,hogy együtt vagyunk?
-Min kattogsz?-nézett mélyen a szemembe.
-Semmin,tényleg semmin.
-Hogyne.Látom-bólintott.
-Indulhatnánk?Megfagyok-mondtam hirtelen.Nem szeretem ha ilyen helyzetbe hoz.
Vigyorogva nézett rám majd megcsókolt és így szólt:
-Még mindig fázol?
-Na jó már nem annyira-motyogtam.
Elröhögte magát majd ismételten elindultunk volna ha valaki utánunk nem kiállt egy "hé gerle pár!" szóval.
-Szia Levi-köszöntem neki.
-Csá-pacsizott le vele ***.

Így hát hárman indultunk el a suli felé.Pfú,de utálom az egészet.Mármint a sulit.Oké jó kis osztályunk van meg Reniék miatt is jó,de az,hogy már leszakad a csuklóm a helyéről az semelyik tanárt nem érdekli.
-Hahó-lóbálta meg a kezét az arcom előtt Levi.
-Figyelek-mondtam ami amúgy részben igaz volt.
-Akkor mit mondtam?-kérdezett vissza.Na nem Barta Levente!Csak nem hiszed,hogy ezzel csőbe húzol?
-Azt kérdezted ***től,hogy mit csinál ma suli után.
-Mi a franc?Ezt honnan...?
-Kéthelyre figyelés-mondtam egyszerűen.
-Grat asszem-vont vállat majd folytatta-te amúgy mi az,hogy ***?
-Hát a beceneve.
-Ez olyan mint,hogy valaki téged Ashley-nek hív?
-Ja.Valami olyasmi.
-És te mit fogsz csinálni?
-***kel leszek-néztem Levire.
Levi elvigyorodott.
-A rohadt perverz mindenet-mondtam-amúgy ez csak egy tipp,de Janka nem csípi ezt-vontam vállat.Én és a váll vonogatás.Mindig jól megvoltunk.
-Mi?Lilla gyere vissza!-kiáltott utánam,mert közben előre szaladtam *** és Levi pedig utánam.

Amikor a suli elé értünk Levi így szólt:
-Most meg vagy-lépett hozzám közelebb.
-Kitöröm a nyakadat ha most megcsikizel-néztem rá komolyan.
-Nyaktalan Levente.Szép nevem lesz-mondta mire elröhögtem magam ő pedig kihasználva az alkalmat elkezdett csikizni.

Reniék érdeklődve néztek ránk.Jó igaz fura látvány lehetett ahogy két kilencedikes egymást szadizza miközben az egyik visít,mint egy malac.
-Hagyd már békén-nézett *** Levire.
-Vissza vonom csak hagyj békén-néztem rá.
Levi abba hagyta majd felhúzott a földről.
-Még nem végeztünk Mezei Lilla-nézett rám komolyan,de tudtam,hogy belül röhög az egészen.
-Na jó ez mi a szar volt?-kérdezte Cortez.
-Mondtam valamit amit most vissza szívtam-mondtam el röviden.
-Valamit kihagytál-vigyorgott Levi.
-Pofa be-néztem rá unottan.Mivel Levi tudja,hogy együtt vagyunk ***kel ezt a javára fordította és ezzel húzza az agyamat.
-Oké-nézett ránk furán kábé mindenki a csapatból.Magamban persze azt mondtam,hogy:Mivan?Mi mindig ilyenek voltunk.
-Uuunaatkozooom-osztotta meg velünk ezt a nagy dolgot Tom.
-Mintha csak Almát hallanám-mondtam.
-Tom jutt eszembe ma akkor játszunk?-kérdezte Tomi.
-Ja.Kész ti is jöttök?-nézett rá Tom.
-Aha megyünk-mondta mosolyogva Készi.Amúgy az a fura,hogy semmit nem tudunk a kapcsolatukról.Mindegy.Bár mondjuk Levi kivételével senki nem tud a ***kel való kapcsolatomról így ez teljesen rendben van.Azt hiszem.
-Mivel játszotok?-kérdezte Dave.
-Guitar Hero-válaszolt Marissa.
-Mint Andris és Robi-merengett Ricsi.
-Kik?-kérdezett vissza egyszerre a két kocka.
-Semmi,semmi csak az előző osztályunk-legyintett Reni.
Vajon milyen lehet egy osztályt otthagyni?És az ottani barátaikkal mi van?Egyáltalán voltak ott barátaik?
Az a baj,hogy szerintem ezekre a kérdésekre nem kapnék választ.
-Min gondolkodsz?-nézett rám szórakozottan Ricsi.
-Semmin csak bambultam-Ricsi erre csak bólintott,de van egy olyan érzésem,hogy nem hitte el.

A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓Where stories live. Discover now