November 8.csütörtök

157 13 0
                                    

Reni szemszöge

Kedden és szerdán semmi nem történt kivéve az,hogy Ákos és Zafíra vissza jöttek a betegségből.
És akkor kezdődjön a nap.Amikor is nem akartunk hinni a fülünknek,mert Zafíra beteges hazudozó lett.
De akkor előről.

Reggel felkeltem,felöltöztem és mivel nem voltam éhes elindultam a suliba.

A kapunkban Cortez várt.
Adtam neki egy "tegnap nem is találkoztunk sulin kívül"csókot majd kézen fogva elindultunk.

Tonpán azért lépteket hallottam mögölünk,de rá fogtam a kialvatlanságra.

A sulihoz érve köszöntünk mindenkinek majd észre vettem,hogy Dominik,Lilla és Levi még nincs itt.

Egy tíz perc múlva hárman sétáltak felénk.Ők is köszöntek majd észre vettem egy bőr karkötőt Dominik kezén.Úgy látszik Ricsi is észre vette,mert egyből rá kérdezett:
-Az honnan van?-kérdezte Ricsi a karkötőre utalva.
-A hugomtól-vágta rá Dominik.
-És neked Lilla?-nézett Andi Lillára mivel neki is volt egy új karkötője.
-Almától-válaszolt ezzel lezárva a témát.Amúgy érdekes,hogy Lilla mostanában alig-alig telefonozik.
Majd megnézem Wattpadon hátha kiírt valamit.

Ekkor láttuk meg,hogy Zafíráék jönnek felénk.Mind oda néztünk majd lélekben felkészültünk rájuk.
-Hát sziasztok!-nézett végig mindenkin majd a tekintete megálapodott Lillán aki érdeklődve nézte-Oh Lilla jut eszembe a szüleid biztos örülnek annak,hogy első lettél a karaoke baromságon.Vagy upsz bocs!Nem tudnak örülni hiszen már ott vannak lent-mondta ki mire mind Lillára néztünk és a reakcióját vártuk.
Elindult volna felé ha Dominik és Levi vissza nem fogja.
-Engedjetek már!Szétakarom szedni!-kapálozott Lilla mivel a fiúk szorosan fogták.
-Ja még valamit elfelejtettem-mondta megsem hallva azt amit Lilla mondott-rossz kislány vagy ez tetszik.De az már részemről is a ****** kategóriába tartozik,hogy kettővel nyőgdécselsz esténként-mondta ki-Szerintem ez nagy szégyen taknyos tizennégy évesen.
-A ****** ki van!Engedjetek már el!Megtépem ezt a rinocéroszt bazd meg!-káromkodott Lilla.
-Jaj,de felék.Inkább arra reagálj amit mondtam,mert igaz.
-Mi?A **** igaz belőle!Nekem egy ember van akit szertek és nem csalnám meg az D..Dani!Senkivel nem sakkoztam te idióta!Amúgy is tizenöt leszek decemberben úgy,hogy csitu van!Nyögdécseljél te a drága kis Ákosoddal.Megérdemlitek egymást.Ti vagytok a zsák a foltján csak nem jó értelemben-fejezte be Lilla dühüsen.Na ezt az oldalát még egyikünk sem látta.Legalább megtudtunk valamit.A barátja neve Dani.Jó tudni.
-Hah.Nevetséges egyszerűen nevetséges-indult volna befelé Zafíra ha Lilla utána nem kiállt:-Ki vagy te?Hm?Chloe a Miracuolus-ből?Csak azért mert ő szokta ezt mondani-kiálltotta Lilla mire mind elnevettük magunkat.
-Te tényleg tudsz így beszélni?-nézett Tom Lillára.
-Zafírácska kihozza belőlem a legrosszabbat-dünnyögte Lilla mire megint nevetni kezdtünk.
-Szóval Dani?-nézett rá Dave.
-Igen Dani-bólintott.
-Akkor azért van bele vésve egy D betű,de Almától kaptad-értelmezte Dave.
-Ühüm,gondolom Dani is benne volt-bólogatott Lilla.
-Rendben Lilláról tudjuk kivel jár,de Dominik rólad semmit.Mi a neve?
-Melinda,de a Lindát szereti jobban-mondta Dominik.
-Akkor a karkötőben miért van L betű ha a hugodtól kaptad?
-Jól ki jön Lindával gondolom ilyet csináltak-vont vállat.

Mind a hallotakat értelmeztünk majd nem sokára bementünk a terembe.

Rajz lett volna az első óránk,de mivel nem volt Juhászfalvi tanárnő Mr.O'Realy helyetesített akinek a kilencedikesekkel volt órájuk így lementünk az udvarra.

A padokon ülve Lilla az ülébe hajtotta a fejét és valamit motyogott.Mind őt néztük majd elkiáltotta magát:-NEEEEMM!
Zihálva nézett végig rajtunk majd egy "huh" hangot hallatott majd azt motyogta,hogy "Nyugi Lilla ez csak egy álom volt,nem történt semmi.Na jó valami megtörtént,de a többi álom volt".
-Mi történt?-kérdezte meg végül Készi.
-Elaludhattam pár percre.Korán kelltem-vont vállat.
-Akkor máshogy kérdezem miért kiabáltál?-kérdezte ismét Készi.
-Fel kéne már raknom azt az álomfogót az ágyam fölé-gondolkodott hangosan majd válaszolt Készi kérdésére-Rossz álomom volt.
-Szüleid?-kérdezte halkan Lili.
-Részben-húzta el a száját.
-Elmondod?Hátha tudunk segíteni-mondta Bence.
Lilla vett egy mély levegőt és belekezdett:-Az volt,hogy kocsival utaztunk valahova.Én,anya,apa és valamiért Levi is ott volt.Levi a Samsung-ot istenítette apa pedig a Xiaomi-t.Apa valamiért hátra nézett hozzánk és átment a szembejövő sávba és..és ütköztünk.De rendesen éreztem,hogy elsötétül minden és,hogy valami meleg mint a vérem.Olyan valóságosnak tűnt-temette a tenyerébe a fejét.
Mind csodálkozva néztünk rá.Hogy tudott ilyet álmodni?
-Én,hogy kerültem oda?-kérdezte Levi.
-Nem tudom-válaszolt Lilla könnyeivel küszködve.Virág egyből megölelte.
-Várj akkor te azt álmodtad,hogy meghaltál?-kérdezte Dominik mire Lilla hangtalanul bólintott.
Dominik nem törődve azzal,hogy barátnője van egyből megölelte Lillát és valamit a fülébe suttogott.
-Akkor se értem én mit kerestem ott?-kérdezte ismét Levi.
-Gondolom azért mert az utóbbi napokban sokat találkoztatok-válaszolt Levi kérdésére Bence.
-Azért találkoztunk,mert csekkoltam Danit.Elmentem velük valahova-vonta meg a vállát Levi.
-Mi?Te ismered Danit?-nézett rá elképedve Dave.
-Ja-bólintott Levi lazán.

Dominik még mindig Lilla mellett ült.
Lilla már nagyjából meg nyugodott amikor...amikor felcsendült a Wonderwall mind a hang irányába fordoltunk aki Lilla volt.
Motyogott valami vicceset mivel Dominik megpróbálta vissza tartani a nevetését.
-Szia.Aha kirakom a csatornámra.Nem tudom.Ühüm vettem egy-kettőt fel előre.Mi ez komoly?Persze nagyon szívesen részt veszek benne!Tényleg!Ez nekem sokat jelent!Komolyan mondom!Rendben akkor holnap vegyük fel?Oké.Majd tizenegy fele.
Rendben.Szia.Szercsi van!Szia-tette le a telefont.
-Ki volt?-kérdezte egyből Tomi.
-Alma.Lesz egy közös sorozatunk,de azt mondta,hogy az én csatornámra rakjuk majd ki-mesélte el Lilla.
-Az jó lesz.Hátha többen feliratkoznak rád-mosolyodott el Andi.
-Nem számítanak a feliratkozók.
Azért videózok,mert már rég erről álmodtam.Az iratkozik fel rám aki akar-mondta Lilla.
-Wow.Akkor azért nem mondod,hogy dobjatok egy lájkot meg iratkozzatok fel?-kérdezte Dave.
-Aha.Ha akarnak fel iratkoznak ha akarnak nem.Ha akarnak lájkoljanak ha nem akkor meg nem.Nem számít.
De lehet mivel nem mondom azért iratkoznak fel rám többen-válaszolt Lilla.Azta.Ha így gondol a Youtube-ra akkor biztos vannak céljai.Dani büszke lehet rá.

A rajz után Zafíra minden szünetben valami hazugságot vágott a fejünkhöz,de természetesen mi nem hittünk neki.

Ebédszünetben szokásosan a padjainknál voltunk.
Lilla ért le utoljára egy füzettel és egy ceruzával a kezében.
-Lilla-nézett rá Dave.
-Igen?-nézett fel rá Lilla.
-Reggel azt mondtad decemberben leszel tizenöt.
-Igen miért?
-Csak hanyadikán?
-December 17-mondta Lilla és vissza mélyedt a füzetébe.
-Akkor ezt megjegyzem-mondta Dave.

Elkezdtünk minden féléről beszélgetni amikor Virág oda ugrált Lilla elé és ezt kérdezte:-Mit csinálsz?Rajzolsz?
Lilla egy pillanat alatt becsukta a füzetét majd válaszolt:
-Nem rajzolok csak firkálok-mondta majd elő vette a telefonját ami folyamatosan rezgett.
-Híres lettél-biccentett viccesen Zsolti.
-Vagy csak Wattpad-nézett rá Lilla.
-Mi van vele?-kérdezte Marissa.
-Valaki vote-olta a Videósok(YT videósok ff.) könyvem mindegyik részét-vont vállat majd ismét kinyitotta a füzetét és tovább firkált.

Jelző csengetéskor Lilla megint becsukta a füzetét és a csuklóját maszírozta.Mivel mi eddig a céljainkról beszélgettünk(ami lehet korai tizedikben,de nem baj)és mindenki elmondta csak Lilla nem ezért Dave megkérdezte tőle:
-Vannak céljaid?
-Vannak-bólintott.
-És mik?
-Az a lényeg,hogy vannak és kész-mondta Lilla.
-De miért nem mondod el?-kérdezte Levi.
-Mert szerintem semmi Kingáéhoz képest.
-Te figyeltél?-nézett rá elképedve Cortez.
-Persze.Két helyre is tudok figyelni.Ha nagyon kell három helyre is-válaszolt Lilla.Mi még kérdeztünk volna,de a becsengetés lezárta a témát.

Ezek utána a nap gyorsan eltelt kivéve ha azt nem számoljuk bele,hogy Zafíra beteges hazudózó lett.

Délután megírtam a házimat,tanultam majd Cortez olyan négy fele átjött és filmeztünk.Nos néztük is volna rendesen a filmet ha közben nem beszélgettünk volna és nem szenvedtünk volna a másik filmjén.

Kábé kilenckor Cortez elment utána vacsoráztam,lefüredtem és mentem aludni.

De egy dolog még mindig érdekel:
Vajon Lillának vannak egyáltalán céljai vagy csak úgy mondta,hogy van?

Előbb-utóbb úgyis kiderül.Csak remélem,hogy előbb.
Viszont most megyek aludni,mert nagyon álmos vagyok.

Sziasztok!
Vajon Dominik és Lilla tényleg azzal jár akivel mondták?
Lillának tényleg vannak céljai?
És vajon miért csukta be egyből a füzetét amikor azt kérdezték mit csinál?
Majd idővel kiderül.

A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora