Szeptember 5. péntek

402 20 6
                                    

Végre péntek gondoltam amikor felkeltem.

A nagyi már a konyhában várt egy finom reggelivel.

Reggeliztem aztán felöltöztem.
Egy fekete pólót vettem fel farmer inggel és egy kék farmerrel.

Kiléptem a kapun és Cortezt láttam meg.Jól nézett ki.

-Szia-köszöntem majd ő csak megcsókólt.
Épp indultunk volna amikor egy hang egy nagyon ismerős hang megszólított minket:-Lám,lám.Mit látnak szemeim?Csak nem Antai-Kelemen és Renáta.

Ekkor megfordultunk és Kardossal találtuk szemben magunkat.

-Jó reggelt tanár úr-köszöntem majd Cortez is.
-Mit csinál itt?-kérdezte Cortez.Hát nem "imádják" egymást?
-Antai-Kelemen még mindig nem tanult tiszteletett.De ha ennyire érdekel éppen a Szent Johannába tartottam,de úgy látom ti is tartotok valahova-mondta Kardos "jó kedvűen".
-Mi is iskolába megyünk csak a BPATG-be-válaszoltam.
-Hova?
-A BPATG-be vagyis a Budapesti Angol Tagozatos Gimnáziumba.
Kardos nem szólt semmit csak megforgatta a szemét majd elment.
-Ez mi volt?-kérdeztem.
-Nem tudom de menjünk mert elkésünk-válaszolt Cortez.

Nyelvtan volt az első óránk.
Pont Pál tanárnő előtt értünk be a terembe és egyszerre sóhajtottunk fel Cortezzel.

Ricsiék furán néztek minket én pedig egy "majd szünetben elmondjuk" nézéssel néztem vissza rájuk.

Pál tanárnő egész kedves és Cortez se foglalja el magát mással az óráin hanem végig hallgatja a tánárnőt bár az igaz,hogy közben engem bámul de az már más kérdés.

Szünetben Kinga egyből bele kezdett:
-Mi történt?
-Éppen jöttünk suliba amikor találkoztunk Kardossal.Beszéltünk aztán egyszer csak elment köszönés nélkül-mondtam.
-De miért?Mit csináltatok?
-Mi?Mi semmit nem csináltunk!

Elérkezett az utolsó óra ami ofő volt.
Haller húga bejött és egyből bele kezdett:-Na gyerekek!Egész jó teljesítmény!Semmilyen panasz nem érkezett rátok!
-Majd fog-legyintett Zsolti.
Persze mi heten elröhögtük magunkat a többiek meg furán néztek minket.Kivéve Avery,Lili és Zafíra hiszen ők már mindent tudnak rólunk.
Az ofő csak nézett majd legyintett és tovább magyarázott olyan fontos dolgokról mint például az hogy "húzzatok bele a tanulásba",de hová még?

Amikor kicsengettek óráról Dave megkérdezte Avery-t,Lilit és Zafírát,hogy nem jönnek-e velünk a garázsba.Persze Kinga fortyogott a dühtől.Nem Avery vagy Lili miatt.Őket szereti na ,de Zafíra....őt utálja.

Elmentünk a garázsba Dave pedig kiment pizzát rendelni.Zafíra meg csak levegőzni akart így ment Dave után.Kinga...nos Kinga készült utánuk menni de Virággal leállítottuk amit a fiúk furán néztek.

Ekkor olyan történt amire nem számítottunk.

Nevetést hallottunk kintről majd mind kilestünk az ablakon és azt láttuk,hogy Zafíra és Dave megcsókólják egymást.

Kingán láttam,hogy össze tört sőt még egy-két könnycseppet is láttam legördülni az arcán.

Ekkor ismét olyan történt amire nem számítottunk.

Kinga feltépte a garázs ajtót és elrohant.

Zafíra büszkén nézett maga elé Dave pedig szomorúan nézett Kinga után.

Na ne!Mi van ha Dave is szereti Kingát csak a fiúknak sem mondta el!

Oh Dave légyszi menj utána gondoltam magamban.Dave pedig mintha olvasott volna a gondolataimban nem gondolkozott csak elfutott Kinga után.

Olyan hét óra volt amikor Dave visszajött.Kinga nélkül és Zafíra nélkül.
Kiderült,hogy Zafíra lelépett és csak megakarta csókólni Dave-t semmi mást.Viszont Kinga eltűnt.

Nyolc órakor szomorúan mentünk haza mindannyian hiszen nem találtuk sehol se Kingát.

Haza mentem nem volt kedvem vacsorázni mivel Kinga eltünt.
Lefürödtem majd bebújtam az ágyba.

Éjfélig forgolóttam amikor a notebook-om elkezdett villogni.
Dave bevet egy olyan csoportba,hogy Balhésok.A csoportban még benne volt Ricsi,Cortez,Virág,Zsolti és Kinga.
Dave már nem tudom hanyadjára indított videó chat-et de én felvettem és felvettem a fülesemet mert azért a nagyiéknak aludni kell.

Amikor elfogadtam a hívást Dave és többiek látványa fogadott.

Dave-en látszott,hogy ki van,mert karikásak voltak a szemei,kocós volt a haja és még sorolhatnám.

-Ren végre felvetted!
-Jó van na de ne kiabálj mert megsüketülök.
-Na szóval azért csináltam ezt a csoportot,hogy megtaláljuk Kingát.
-Csak ezért?-kérdezte Virág álmosan.
-Nem...Itt mindent megtudunk beszélni.Mert ez nem az új osztályunknak az osztály csoportja hanem a mi csoportunk amiben megtudjuk oldani a problémákat anélkül,hogy a többi osztálytársunk tudná.

Még beszéltünk és elhatároztuk,hogy egész hétvégén Kingát fogjuk keresni.

Végül hajnali háromkor aludtam el.

A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓Where stories live. Discover now