Zsolti szemszöge
Reggel felkeltem,felöltöztem elindultam Avery-ért és Liliért.
Amikor oda értem hozzájuk bementem a házba.Lassan már saját bejárásom van ide😁.
Avery pont akkor jött le a lépcsőn Lilivel együtt.Rá sem néztek egymásra.Ekkor megkérdeztem:-Összevesztetek?
És egyszerre elkezdtek üvöltözni egymással.Amikor abba hagyták végre elindulhattunk.A suli előtt már mindenki ott állt kivéve Dave és Kinga.Gondolom megint együtt jönnek.Jól gondtam.Nemsokkal később ők is megérkeztek majd köszöntek.Dave az iPhone-ját nyomkodta azóta mióta kiszállt a kocsiból Kinga pedig azóta mióta köszöntek.Szerintem így beszélgettek egymásssal.
Lassan bementünk a suliba.Felmentünk a terembe majd mi leültünk hátra Avery és Lili pedig előre,de egymáshoz se szóltak.
-Mi történt velük?-kérdezte Reni.
-Összevesztek valamin-vontam vállatt.
Bólintott majd jöhetett Pál tanárnő,hogy dupla magyart tartson.
-Jól van gyerekek most játszani fogunk-mondta.
-Mit?-kérdezte az egyik kocka asszem Tom.
-Elkezdek egy idézetett nektek pedig folytatni kell.Rendben?-mindenki bólintott és ekkor elmondta az elsőt:..S a kis szobába toppanék röpült felém anyám....-kezdte hagyott gondolkozási időt nekem eszembe jutott egy jó poén és feltettem a kezem.A tanárnő rám mutatott és elmondtam:Kinyitom az ablakot hadd repüljön tovább!-mondtam majd Ricsiék elkezdtem röhögni,de a tanárnőn is láttam,hogy mosolyog.
Szóval így telt a dupla magyar.A többi óra is gyorsan eltelt.Főleg úgy,hogy a legtöbbet elpoénkodtuk.
Amikor kifelé mentünk a suliból megkérdeztem a többieket:-Jöttök három fele a garázsba?
Mindenki jött,de Avery-ék nem.
Hazafele megkérdeztem:-Miért nem jöttök?
-Van dolgunk.
-És min vesztetek össze?
-Már nem lényeges-mosolygott Avery.Akkor most kibékültek?
Na mindegy.Háromrom fele megérkeztek a többiek.Mostanában már nem csak pénteken bandázunk hanem a hét bármelyik napján.
Jól elvoltunk.Hat óra fele pizzát rendeltünk.Kitaláltuk,hogy más nyelven kérjünk pizzát.Megszavaztuk,hogy franciául rendeljünk.Dave megrendelte aztán nevettünk egy sort,mert a pizzériában nem nagyon tudtak szót érteni velünk.
Pizzásás közben beszélgettünk,nevettünk aztán nyolc felé mindenki haza ment.
Lefürödtem és lefeküdtem aludni.
De egy kérdés még mindig keringet bennem:Mi lehet Avery-vel és Lilivel?Itt az író!
Ez most egy kicsit rövid rész lett,de kitaláltam valamit ami még izgalmasabbá teszi.További szép napot❣️
KAMU SEDANG MEMBACA
A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓
Fiksi Penggemar❗Befejezetlen könyv, kérlek, hogy ennek tudatában olvad el❗ Amikor Rentai Reni úgy dönt kilencedik után,hogy otthagyja az iskoláját egy volt osztálytársa(Neményi Arnold)miatt nem gondolta volna,hogy abban a percben meg fog változni az élete.Arra meg...