Reni szemszöge
Az őszi szünet idáig gyorsan eltelt.
Valamikor Cortez átjött és filmeztünk vagy Kingával és Virággal voltam.
Leviékkel is töltöttem időt.Reggel felkeltem stb.
Felöltöztem és vártam.Hogy mire?
Pontosabban kire?
Lillára vártam akivel elmetünk plázaba,mert venni akart magának ezt-azt meg valamit a barátjának.
Aki még mindig nem tudom ki.
Azért mentem Lillával,mert Andiéknak is dolguk volt és Ricsiéknek is.Tehát így vártam Lillára.10 perccel később csengettek így egy "majd jövök!" mondtattal ki mentem a kapun.
Lilla kapucniban várt és mosolyogva nézett.
-Mi a mosolygás tárgya?-kérdeztem.
-Lassan meg van az ezer feliratkozóm!-mondta boldogan.
-Az szuper,de minek a kapucni?
-Nem tudom csak jól áll-vont vállat majd egy mozdulattal levette a kék haját takaró kapucnit.A plázáig beszélgettünk.Nem mondott semmit a barátjáról.Fura.
A könyvesbolt előtt megbeszéltük,hogy két óra múlva itt találkozunk.Vettem magamnak egy-két könyvet.
Mivel elég hamar végeztem(egy óra alatt)és mivel Lilla még sehol nem volt gondoltam megkeresem.
Csak amikor kiléptem a boltból Dominikba botlottam.
-Szia-mosolyogtam rá.
-Szia Reni.Te mit csinálsz itt?-kérdezte.
-Igazából Lillával jöttem,de csak egy óra múlva találkozunk itt-mondtam az órámra pillantva.
-És te mit csinálsz itt?-kérdeztem Dominiktól.
-A könyvesboltba jöttem-válaszolt.
-Akkor vissza megyek veled és megvárlak.
-Rendben-mondta Dominik és bement a boltba majd én is.
-Nem magadnak akarsz könyvet?-kérdeztem meglepetten,mert lányos könyvek előtt állt.
-A hugomnak lesz.
-Hány éves?-kérdeztem amikor levett egy könyvet a polcról.
-Tizenegy.
-Ez mi?-kérdeztem a könyvre utalva.
-Valahol.Bexi-tette hozzá.
-Értem-mondtam majd elindultunk a kasszához.Kifizette a könyvet majd elköszönt és elment.Ekkor Lilla lépett mellém.
-Na sikerült?-kérdeztem rá nézve.
-Ühüm-mutatta fel a szatyrokat.
-Új karkötő?-néztem a csuklójára ami így is tele volt karkötőkkel,de kiszúrtam egy újat.
-Igen.A barátomnak is vettem egyet.
-Az jó.Ezután beültünk egy palacsintázóba.
Nemsokkal ezután hazafelé vettük az irányt.A kapunkban elköszöntünk egymástól.Otthon készültem a halloween bulira.
Megbeszültük,hogy zombi iskolányoknak/fiúknak öltözünk be.Felvettem a jelmezemet anyu és a nagyi pedig ki sminkeltek.
-Nagyon csinos zombi vagy-mondta anya amikor kész lettem.Ezek után pár perccel csengettek.
Kinyitottam az ajtót és egy zombi-Cortezzel találtam szemben magam.
-Szia-köszöntem neki ezer pillangóval a gyomromban.Még zombiként is helyes.Köszönés képpen adott egy puszit(szülők,nagyszülők előtt voltunk).Miután anyu lefotózott minket mehettünk is.A sulihoz érve kint állt egy egész zombi csapat.
-Sziasztok-köszöntünk.
-Csoki,Hali,Sziasztok-ilyen köszönéseket kaptunk.
-Az álomfogós mindenedet!-mondta Lilla mire mind ránéztünk.Szokásosan a telefonját nyomkodta.
-Mi az?-kérdezett rá Dave.
-Hm?Jaaa.Semmi,semmi nem fontos-legyintett.
-De akkor miért mondtad azt,hogy "az álomfogós mindenedet!"?-kérdezte Tom.
-Ja,hogy azt-bólintott.-Álomfogót keresek a neten.
-Miért kell neked álomfogó?-kérdeztem.
-Mert régóta nem tudok normálisan aludni és ettől elméletileg tudok is aludni vagy elűzi a rossz álmokat-vázolta fel az álomfogó lényegét Lilla.
-Mennyiért veszed?-kérdezte Dave.
Ezek után Lilla és Dave Lilla álomfogóját nézték.
-Ez tökéletesen illik hozzád-mondta Dave.
-Igen igazad van.Akkor ezt veszem meg-mondta Lilla és ezzel a mondattal meg is vette.
-Wow-nézett fel Dave a telefonjából-félévtől lesznek stúdiósok mint az Szjgben-nézett végig rajtunk.
Mind örültünk neki.
ESTÁS LEYENDO
A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓
Fanfic❗Befejezetlen könyv, kérlek, hogy ennek tudatában olvad el❗ Amikor Rentai Reni úgy dönt kilencedik után,hogy otthagyja az iskoláját egy volt osztálytársa(Neményi Arnold)miatt nem gondolta volna,hogy abban a percben meg fog változni az élete.Arra meg...