Szeptember 22.hétfő

243 16 0
                                    

Dave szemszöge

A szobámban voltam és éppen Kingával beszéltem Messengeren amikor kinyílt a szoba ajtóm és Zafíra lépett be rajta.Oda lépett az ágyamhoz és felhúzott róla,de észrevette,hogy Kingával beszélek.Gúnyosan elmosolyodott majd ez mondta:-Együtt vagytok?Kész szánalom!Velem kéne lenned nem azzal a senki házi Kingával vagy kivel!
Közelebb jött hozzám majd megcsókolt.Ellöktem magamtól,de nem hagyta ekkor Kinga lépett be.Megpofozott majd sírva kirohant Zafíra pedig ezt mondta:-Dave?

Ekkor felkeltem majd szemben találtam magam Kingával.Kérdőn néztem rá ő pedig elmosolyodott majd megszólalt:-Minden rendben?
Bólintottam.Egyenlőre még nem akarom elmondani neki a rémálmaimat.Nem olyan fontos,hogy tudjon róla.
-Hány óra?-kérdeztem.
-Hét,kereken-válaszolt.
-És te mit csinálsz itt?
-Csak jöttem,hogy szóljak nincs első óránk.
-A többiek tudják?
Bólintott majd lement a konyhába még felöltöztem.

Apa már elment dolgozni.
-Mikor mondjuk el nekik?-kérdezte Kinga.Tudtam,hogy a kapcsolatunkra gondol.
-Nem tudom.Nem mehetünk csak úgy oda hozzájuk azzal hogy:Sziasztok mi járunk.-mondtam ki amire gondoltam.
-Én se tudom.Viszont azt,hogy most együtt megyünk,hogy fogjuk kimagyarázni?
-Hm-gondolkoztam-talán...Megvan!
-És elmondod?
-Nem-vigyorogtam.Kinga megforgatta a szemét aztán bólintott.
-Bízok benned és kifogásaidban-mondta mosolyogva.
Oda léptem hozzá és megcsókoltam.
-Na menjünk úgy is tiszta nyál ez az egész.
-És vissza tért az érzelem mentes Kinga-mondtam nevetve.

Elindultunk a suliba.Útközben beszélgettünk.Rákérdeztem a dalszövegekre.
-Már majdnem kész az első-mondta majd hozzá tette-este át küldöm.
-Rendben.

Amikor a suli elé értünk akkor volt jelző.A többiek húúúú-ztak egy sort.
Megálltunk előttük és elkezdtem beszélni:-Mielőtt azt hinnétek,hogy járunk nem.Kinga felhívott,hogy nem lesz első óránk és lassan kész az első dalunk-mondtam ki.
-Ajjj már.Ez oan naon igazságtalan-mondta Virág.
-Mi?-kezdte Kinga-Az,hogy egy ember nem jár a másikkal?Ez az élet,nem csupa szivárvány és rózsaszín felhő meg vattacukor!-mondta ki.
-Jó Kinga-kezdte Ricsi-ha a te szemszögedből nézzük akkor így van,mert te így látod.De ha Emó így látja,mert az ő szemszöge ilyennek éli meg akkor fogadd el-mondta ki mire Kinga megforgatta a szemét.
Ekkor Zafíra és a csatlósai sétáltak el mellettünk.Megálltak majd Zafíra megszólalt:-Szánalmasak vagytok-kezdte-nem hiszem el,hogy titeket csak együtt lehet látni.Amúgy meg hol vannak a szőkék?Elbújtak valahova?
-Nem.Csak bementek ennyi.-mondta idegesen Zsolti.
-Nektek mindenre van valami magyarázatotok?Szánalmas!Ti meg-nézett rám és Kingára-kinem hiszi el,hogy együtt vagytok?A barátaitok talán..-folytatta volna,de Kinga közbe szólt:
-Nem vagyunk együtt Miss Mindent tudó!-kezdte-Egyébként mit mondtam a haragomról?-mondta ördögien vigyorogva.Komolyan ilyenkor lehet szeretni ezt lányt.
-Nevetséges egyszerűen nevetséges!-motyogta Zafíra aztán a két csicskájával bement a suliba.

A Budapesti Angol Tagozatos Gimnázium | ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora