17."Înapoi în New York, m-am reîndrăgostit!"

193 9 0
                                    

Am deschis ochii din cauza unor replici aprinse din cealaltă camera. Întind mâna prin pat, căutând ceva, dar nu știam ce. Părul îmi mirosea a o briză de ocean, dar și a alcool. M-am ridicat dintr-o dată în fund și am privit în jur. Geaca de piele neagră a lui Alexander era pe scaunul biroului meu, iar pe masă se aflau cheile și portofelul acestuia. Alexander dormise cu mine?

Privesc sub plapumă, având teroarea de a realiza că nu eram îmbrăcată în salopetă. Am găsit-o și pe acesta pe jos, lângă pat. Nu, nu! Am făcut sex cu el?! Și de ce nu-mi amintesc nimic?

M-am ridicat din pat, zbughind-o pe ușă, spre sufragerie, de unde îi auzeam pe băieți. Am dat peste ei savurând două căni de cafea. Ridic din sprânceană, șocată, dar și rușinată, o dată ce-am făcut contact vizual cu Alexander. Știu că ne-am sărutat, dar chiar să facem sex, nu mă credeam în stare. Nici pe mine, dar nici pe el.

- Știu că sună penibil, dar ce naiba am făcut azi-noapte?

- Ai fost drogată, spuse Alexander, calm.

- Poftim?! Întreb, aproape strigând.

- Drogul violului, mi-a luat o veșnicie să-ți țin mâinile și gura departe de mine.

- Nu e amuzant!

- Maja, nu glumește, spuse Mark. Te-ai frecat de el în club și-l implorai să ți-o tragă.

- Oh, Dumnezeule! Strig. Mi-am pus și eu cafea, apoi am ieșit afară, aprinzându-mi o țigară. La naiba! Spun, o dată ce-i aud pe ceilalți urmându-mă. Îmi pare rău, Alexander, chiar nu...

- Stai calmă. Mă bucur că am fost eu și nu altcineva. Acum, spune-mi, îți amintești un tip care te-a privit mai ciudat?!

- Sau măcar unul care a fost pe lângă masă, după ce-ai plecat la baie? Întrebă Mark.

- Nu. Și nu avea cum să pună drogul cât am fost la baie, spun, sigură pe mine.

- De ce? întrebă Alexander.

- Pentru că i-am lăsat paharul în grijă Violetei, de aceea.

- Maja, ești sigură?

- Da! Îmi amintesc perfect asta. Chiar am și mers să dansăm după. De acolo, nu-mi mai amintesc nimic. Mark și Alexander se priviră lung, văzând cum Alexander se mușcă de interiorul obrazului, apoi de buză, agitat. Ce?! întreb, nedându-mi seama de ce sunt așa încordați. Oh, nu! Nenorocita aia! Strig, nervoasă. Credeți că ea le-a pus, nu?!

- Mai mult ca sigur.

- Dar de ce? întreb, pierdută și dezamăgită.

- Pentru că existau două variante. Ori urma să ți-o tragi cu altul și să-i pierzi admirația lui Alexander, ori urma să ți-o tragi cu el și având în vedere principiile lui, povestea voastră s-ar fi încheiat. De aceea!

- Dumnezeule! Ce nebună obsedată! Dar poate totuși nu ea a fost, spun, sperând să mai existe puțină umanitate în Violet.

- Voi afla acum. O să merg la club și voi verifica înregistrările. Aseară nu am putut, pentru că n-a fost Raymond de gardă.

- Mulțumesc, băieți, spun, dezamăgită. Nu știu ce m-aș face fără voi.

- Nu știu ce te-ai fi făcut fără Alexander, râse Mark.

NEW YORK, 2020

- Ce jegoasă! Afirmă Bentley, șocat. Noroc cu voi!

- Da, spun, privind imediat spre inelul pe care încă îl purtam. Alexander făcu la fel, dar nu a mimat nicio expresie. Mi-aș fi dorit să înțeleagă că încă îl iubesc, dar cred că era de prisos.

„SINNER"- Will u pray or sin?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum