6. "Nimic nu e ceea ce pare a fi!"

317 12 1
                                    

Prânzul fusesem într-adevăr de cinci stele și cred că deja îmi descoperisem o nouă mâncare preferată. Pastele fuseseră divine! Bine, poate au fost așa pentru că le și mâncasem cu omul potrivit. Bentley era oficial pe primul loc în clasamentul bărbaților pe care eu am avut ocazia să-i cunosc și eram abia la început. Când am ajuns în casă, Mark deja parcă mă aștepta și mi-a făcut semn să îl urmez. L-am salutat pe Bentley, care, față de acesta, m-a tras de mână și mi-a sărutat obrazul, făcându-mă să mă opresc în loc, în timp ce el și-a continuat drumul, deja începând să dea un telefon.

- Haide, tâmpito! Nu e prințul pe cal alb!

- Ba...cred că este! Spun, pierdută.

- Trebuie să vorbim, Maja.

M-am încruntat din cauza confuziei și l-am urmat pe Mark până la piscină, unde era și Kristine. Acesta savura un cocktail, dar când m-a văzut, s-a ridicat și s-a încruntat.

- Ce aveți amândoi? Întreb, punându-mi mâinile la piept.

- Ce avem?! Serios?! Cu cine ai fost în oraș?

- Cu Bentley, spun, fără reținere.

- Și cu Ace ce faci? Întrebă Mark.

- Nimic. V-am spus că nu mă interesează nu știu cât.

- Și ăsta ți-ai găsit să te intereseze? Strigă Kristine. Maja, știi pentru cine lucră de fapt, Sebastian?

- Uimește-mă!

- Pentru Bentley! El e capo di tutti capi al Romanoffilor!

- Și nu spune că n-ai auzit de Romanoff, cel mai influent clan de rromi din America și Europa, adăugă Mark. Doar eu ți-am arătat sute de poze cu vilele, mașinile și la naiba, bunurile lor, în general!

- Stați așa, spun, făcându-le semn din mână să se oprească. Voi vreți să-mi spuneți că el e rrom?!

- Serios? Asta te doare pe tine? A întrebat exasperată Kristine. Maja, e periculos! Rău! Sebastian mi-a spus că a fost căsătorit înainte. Cu fata unui cap de Mafie din Italia, cred că din clanul ăla Sartori!

- Deci asta explică tenul ăla măsliniu superb...spun, neascultând-o pe Kristine.

- Idioata naibii! A omorât-o, strigă, îndeajuns încât să-mi atragă atenția. Tatăl ei a vrut să se retragă din afaceri și i-a omorât fiica. Adică pe nevastă-sa!

- Tu glumești, sper!

- Nu, nu glumim, asta e ideea. Mi-a picat fața când te-am văzut plecând cu el, adăugă Mark.

- Ce faceți? Vocea lui Ace ne-a făcut să tresărim și am zâmbit toți, inocenți.

- Bine. Tu? spun, sperând să scap cât mai repede și de el, acum.

- Te-am căutat peste tot azi, pe unde ai hoinărit?!

- Ace, cred că e mai bine pentru amândoi să încetăm.

- Poftim? De ce?!

- Pentru că Maja, ca de obicei, intră în rahat! Spuse Mark. Îmi pare rău Ace. O să-ți explic eu mai târziu.

- Mi-aș dori să-mi explice ea.

- Crede-mă, vrei să-ți explic eu! Spuse dur și serios Mark. Și avea dreptate. Eu nu mă pricepeam la asta și dată fiind situația de față, era mai bine să nu-l implic și pe Ace în povestea asta. Nu doar pentru distracția mea.

„SINNER"- Will u pray or sin?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum