Toată lumea dansa în jurul meu, iar eu stăteam cu Bentley la masă, privind dansul lor tradițional. Olga îmi făcu semn subtil să o urmez, știind că trebuie să mă schimb. Plănuisem împreună că-i voi face o surpriză de milioane lui Bentley și că mă voi îmbrăca în costumația sa tradițională. Știam că asta îl va impresiona și că nici nu-și va mai lua ochii de pe mine. I-am făcut semn că mă duc până la baie și l-am sărutat pe obraz, obținând în schimb o încruntătură din partea Violetei.
Am urmat-o pe Olga în camera sa, unde aceasta avea deja pregătită pe pat fusta și cămașa care sigur urmau să-mi vină perfect. M-am dat cu un ruj roșu aprins pe buze și mi-am lăsat părul ce acum se afla într-o coadă împletită, pe spate, dând cu puțină spumă buclele, pentru a sta cât mai umflate. Am îmbrăcat vestimentația și m-am privit în oglindă. Îmi stătea minunat, iar dacă nu m-ai fi cunoscut, ai fi crezut că eram născută în acest clan.
Cobor scările cu grijă, sperând să nu atrag prea mult atenția, dar o dată ajunsă în sala de petrecere, toate privirile au fost ațintite spre mine, dar într-un mod pozitiv. Mama lui Bentley și-a pus mâna la gură de șoc, apoi a venit spre mine, prinzându-mă în brațe. Însă nu reacția ei m-a bucurat, ci cea a iubitului meu, care s-a ridicat în picioare și m-a studiat, rămânând la rându-i cu gura căscată.
- Ești superbă, Maja! Îți vine perfect! exclamă Victoria.
- Mulțumesc. Sper că nu vă supără că...
- Nu! Nici să nu te gândești. Sunt încântată. Haide, du-te la Bentley, șterge-i saliva aceea din colțul gurii.
- Așa am să fac, spun, râzând.
O piesă cu ritmuri romantice răsună din boxe și Bentley întinse mâna spre mine. L-am prins de mână și acesta m-a tras pe ringul de dans. Și-a lipit fruntea de a mea și s-a uitat în ochii mei, total sorbit de frumusețea mea.
- Nu cred că mă puteai face mai fericit!
- Asta și speram.
- La naiba, ilo. Te iubesc. Mi-ai furat și ultima parte din suflet rămasă vie.
- Și eu te iubesc, Bentley.
Am făcut o piruetă și m-a lipit din nou de el. Acum nu-mi mai păsa nici de familia sa, nici de Violet, care sunt sigură că arunca doar săgeți otrăvitoare spre mine, ci mi-a păsat doar ca buzele sale să se lipească mai repede de ale mele. Am închis ochii și cred că știți deja de ce. Îmi venea să-i strig numele lui și să plec din brațele acestui bărbat, dar l-am sărutat cu patos, știind că acesta îmi este scopul momentan.
După ce melodia s-a terminat, l-am văzut pe Bentley că se lasă în genunchi și muzica s-a dat mai încet. La naiba! Nu! Să nu îndrăznești! A scos o cutie de bijuterie roșie și atunci am știut că sunt terminată. A deschis-o afișându-mi inelul cu diamant, care era superb.
- Maja, știi bine că ești singura femeie care m-a dat atât de tare peste cap. Vrei să fii soția mea?!
Toată lumea era cu ochii pe mine și pe mine mă luaseră palpitațiile. Știam că așa este în cultura lor, dar nu-mi venea să cred că se întâmplă. În mod normal, aș fi fugit mâncând pământul, dar am închis ochii scurt, sperând să iasă lacrimile cât mai repede și i-am zâmbit, prefăcându-mă emoționată.
- Normal că vreau! Exclam, atrăgând țipetele de bucurie a celorlalți.
Mai primisem o dată aceasă întrebare, dar atunci nu spusesem "da". Atunci preferasem să fug. Chiar dacă pe el îl iubisem cu toată ardoarea mea. O dată îmbrățișată de Bentley, lacrimile își făcură loc pe fața mea, dar eu în totalitate de tristețe. Îl văzusem pe El în locul lui Bentley. Îl vedeam în toate pe el și fusese de ajuns un singur mesaj din partea sa.
CITEȘTI
„SINNER"- Will u pray or sin?
RomanceMaja Roberts, după o despărțire dureroasă, este sătulă de bărbații care o vreau doar pentru o noapte, la fel cum este și de a-i juca pe degete. Toate se schimbă atunci când prietena ei cea mai bună își anunță logodna cu unul dintre cei mai influen...