4. "Ace?"

354 14 2
                                    

- Nu mă suporți, nu-i așa? Spuse, privind în pământ, apoi la mine.

- Crede-mă că dacă nu te-aș suporta, ți-aș face viața un chin și aș lua-o pe Kristine cu mine. Aș fi făcut asta, dacă nu erai un mare mafiot și probabil ne-ai urmări pe amândouă și ne-ai ucide.

- Serios? Râse. Am auzit de la Madoc că ești periculoasă, de fel.

- Îl cunoști pe Madoc?

- Da.

- Se pare că știi și povestea noastră.

- Da. Mi-au povestit la prima ieșire cu cortul pe care am avut-o împreună.

- Ce mica e lumea! Spun, înjurând în sinea mea.

- Stai liniștită, nu te judec. Violet a fost o influență negativă asupra ta și a Kristinei.

- Nu. Nu a fost. Eram doar diferite.

- Da, dar cred totuși și că erați ușor influențabile.

- Într-adevăr.

- Ți-a plăcut de El, mult, spuse după câteva secunde de liniște, menționarea Lui făcându-mă să mă cutremur.

- Da, Sebastian. La vârsta aia îmi plăcea ideea de El. La vârsta aia, de fapt, îmi plăcea absolut tot la el. Păcat că a trebuit să plece. A demonstrat cât de mult m-a iubit.

- Ești tare răuță, tu! Nu în nume de rău, desigur. Ești tare deșteaptă și îmi place că ai reușit să joci până acum toți bărbații pe degete.

- Știi bine că a fost unul pe care nu l-am putut juca pe degete, în afară de El.

- Serios?

- Da. Fostul meu iubit.

- Și?

- M-a înșelat după o lună, așa că poți să-i transmiți lui Madoc că karma s-a întors și împotriva mea.

- L-ai iubit?

- Nu. Iubeam ideea de el. Că era băiat rău și reușea să mă controleze. Pentru că semăna cu El și deoarece de fiecare data când făceam sex, mi-l imaginam pe El. Dar nu l-am iubit niciodată sincer, pentru că nu-mi oferise motive să o fac.

- Știi ce e mai rău? Că la fel gândeam și eu. Că sunt de piatră și că având în vedere cu ce mă ocup, nimeni nu o să mă iubească vreodată. Până a apărut Kristine. Și au începu să mi se înmoaie picioarele, apoi sufletul. De aia am ținut neapărat să ne căsătorim o dată, Maja. Pentru că dacă eu o pierd pe ea, chiar voi pierde totul, spuse, privindu-mă în ochi. Așa că ai grijă, adăugă, după o mică pauză. O data o să vină și acel bărbat pentru tine și sper doar să fii pregătită pentru amalgamul de emoții pe care îl vei simți! A spus, dându-mi de gândit. Și-a stins țigara și înainte să plece, a adăugat: Aaa, da! Și ăla sigur nu e Ragnar, spuse râzând. Arată bine, dar fute dezastru, crede-mă pe cuvânt! A fost gagicul soră-mii. Mă duc la birou, Kristine și Mark sunt pe acoperiș, se bronzează, apropo!

- Mersi, spun, râzând.

Și uite așa, părerea mea despre Sebastian se schimbase radical. L-am privit plecând și am zâmbit. În tot acest cerc vicios al interlopilor, Sebastian avea să o protejeze pe Kristine și acesta era singurul lucru de care îmi păsa, în relația lor. Dar totuși, nu mă puteam abține să nu râd de faza cu Ragnar. I-am urmat spusele lui Sebastian și am urcat pe acoperiș, unde prietenii mei stăteau întinși ca două larve la piscină. Muzica răsuna din boxe și se pare că aici era ca o terasă de club. Aveau bar, unde erau trei tipe bune și făceau cocktailuri și desigur, am oftat. Prietenul meu care mă trântise pe jos, degusta un pahar de whisky, cred și mă privea. L-am ignorant, dându-mi ochii peste cap. Chiar trebuia să existe o piscină și aici, mă rog, un mini-club?! Aplaud, atrăgându-le atenția.

„SINNER"- Will u pray or sin?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum