"Tricoul lui a dispărut dintr-o dată, afișându-i abdomenele perfecte, pe care aș fi jucat în orice moment X și O, apoi mi-am dus mâinile spre betelia pantalonilor săi. I-am desfăcut ușor nasturele și i-am dat încet jos, până pe coapse. O dată ce-am văzut boxerii Calvin Klein, ochii mei se transformaseră într-o cameră video, căci nu voiam să uit niciodată ceea ce el îmi oferea acum. Aceștia au dispărut imediat de pe el, afișându-mi cel mai frumos tatuaj pe care-l văzusem vreodată în viața mea. Pe pelvis, în partea dreaptă era parcă pictat de cei mai mari artiști, un măr, înconjurat de o mamba neagră. Iar ca totul să fie complet, deasupra acestuia scria mare "SINNER". Am înghițit în sec și..."
Ce dracu¢ citesc?! Am închis cartea, care deja îmi dăduse dureri de cap, dar totuși trezise în mine un interes anume față de Alexander, care acum stătea pe telefon, spunând glume cu Mark. Da, ajunsesem să stau cu ei. Ajunsesem să stau cu ei deoarece Mark era dispus să-mi demonstreze că Alexander era într-adevăr o persoană minunată, chiar dacă toate fetele din ultimul an spuseseră că e un frângător de inimi.
Mi-am ridicat ochii spre aceștia, făcând contact vizual cu Alexander. Da, îmi dădea fiori și parcă nu mai aveam nimic în stomac, chiar dacă mâncasem o pizza întreagă. Îmi venea totuși să izbucnesc în râs, deoarece el știa ce citesc eu și era hilar, gândindu-te din perspectiva lui.
- Ascultă...
- Ce e, toci? Întrebă Mark, fără rețineri.
- Nu cu tine vorbeam, ratatule. Ci cu Alexander.
- Aș prefera să-mi zici Alex, spuse acesta, fără să-și scoată ochii din telefon.
- Nu, prietenii îți spun așa, iar eu nu vreau să fim prieteni. Pentru mine ești Alexander, spun, tăioasă. Își dă ochii peste cap, apoi se uită la mine și se mușcă de buză. Tot nu merge, amice.
- Ah! Te-am prins. Ai zis că nu suntem prieteni.
- Fie! Suntem amici, de-acum. Spune-mi, știu că este o întrebare personală, dar cred că deja o știu multe persoane.
- Treci la subiect!
- Ai un tatuaj...încep întrebarea, dar deschid cartea și citez: cu un măr, înconjurat de o mamba neagră și deasupra scrie "SINNER"?
- Da.
- Oh, deci tipa aia chiar știe șerpii, spun, confuză.
- Nu. M-a întrebat. Eu i-am spus că e o mamba neagră. Vrei să îl vezi, să te asiguri?
- Nu, sunt ok, spun, afișând un zâmbet fals. Dar totuși, tu ai citit cartea asta? întreb, arătând spre cartea Carlei.
- Nu, prințesă. Nu am citit-o și nici nu am de gând.
- De ce? Până la urmă, e toată despre tine. Și nu glumesc, chiar e toată doar despre tine.
- Serios?! Ai grijă să nu te îndrăgostești, atunci, spuse, râzând.
- Stai liniștit, am un scut de protecție.
- Acela fiind?
- Ochii.
- Adică?
- Te-ai prins deja, de ce vrei să te ard a doua oară?
S-a încruntat la mine, însă Mark era tare amuzat de conversația noastră.
- Voi doi ați face cuplul perfect, spuse Mark, râzând.
- De divorțat, spun. Trecând la treburi serioase, cât timp ai fost cu Carla?
CITEȘTI
„SINNER"- Will u pray or sin?
RomansaMaja Roberts, după o despărțire dureroasă, este sătulă de bărbații care o vreau doar pentru o noapte, la fel cum este și de a-i juca pe degete. Toate se schimbă atunci când prietena ei cea mai bună își anunță logodna cu unul dintre cei mai influen...